16 Reacties

5 jaar geleden

wij deden bij me dochter cake met slagroom en muisjes

5 jaar geleden

Ik heb deze koekjes gevonden en dan ga ik er stickers opplakken met haar naam die ik via Ali heb besteld

5 jaar geleden

Ik ga dit maken. Ik heb zelf een ijssalon dus ik maak deze in de week voor mijn verlof dan kan ik die gewoon goed bewaren in de vriezer! Ik decoreer ze dan met blauwe muisjes 🥰

5 jaar geleden

Wij gaan voor deze kleine donut. De blauwe versie. Ik heb de bakster in het dorp al op de hoogte gesteld wanneer zij een bestelling kan verwachten.

5 jaar geleden

Ik heb deze koekjes gevonden en dan ga ik er stickers opplakken met haar na ...
Je hebt ook deze. Goedkopere optie ;-). Wij hebben dit gedaan bij onze dochter en willen dit nu ook weer doen.

5 jaar geleden

Reactie op NLL2021

Je hebt ook deze. Goedkopere optie ;-). Wij hebben dit gedaan bij onze doch ...
Hoeveel zitten er hier in dan? Want ik heb er echt wel een stuk of 120 nodig hahah. Grote familie, werk, werk van mijn man, opvang van mijn zoontje 🤭

5 jaar geleden

Hoeveel zitten er hier in dan? Want ik heb er echt wel een stuk of 120 nodi ...
Poeh dat weet ik niet meer eigenlijk.. wij kozen hier toen o.a. voor zodat niks oud werd. Was net voor de eerste lockdown dus weinig bezoek.

5 jaar geleden

Reactie op NLL2021

Poeh dat weet ik niet meer eigenlijk.. wij kozen hier toen o.a. voor zodat ...
Hmm zou dan even bij de plus moeten kijken. Fijne van de andere is dat ze in zakjes zitten dus ook soort van Corona proof

5 jaar geleden

Cakepops met chocola en muisjes? Of zonder muisjes maar alleen gekleurde chocola?

5 jaar geleden

Deze?

5 jaar geleden

Reactie op RianneHelms

Deze?
Deze had een vriendin van mij gehaald. Zijn lekker!

5 jaar geleden

Reactie op RianneHelms

Deze?
Zo iets ga ik ook doen voor op werk

5 jaar geleden

Reactie op DebbyRodyNaomiAmy

wij deden bij me dochter cake met slagroom en muisjes
Ga ik ook doen dit!

5 jaar geleden

Slagroomsoesjes (evt zelfgebakken) in de chocola en vervolgens in de muisjes dippen

5 jaar geleden

Van die Lu Scholiertje achtige koekjes even heel kort in de oven zodat de chocolade wat smelt, muisjes erop en weer laten uitharden.

5 jaar geleden

Ik ben fan van laura's keuken. Daar staan ook leuke receptjes op die makkelijk te maken zijn. Ik maak voor mn werk fudge met muisjes, truffeltjes en koekjes