5 Reacties
2 jaar geleden
Als ze alleen aan t spelen zijn dan ben ik altijd bezig in het huishouden of kijk ik een serie. Als ze naar me toe komen zet ik alles opzij en ga ik met ze spelen. Meestal sochtends sowieso lesjes leerzame activiteiten samen aan de eettafel
2 jaar geleden
Beetje afwisselend.
Samen spelen, alleen spelen, samen schoonmaken en opruimen.
Soms ga ik er bij op de grond liggen en soms zit ik op de bank of stoel met laptop.
Als ik moet stofzuigen of poetsen helpt ie uit zichzelf mee. De stofzuiger vindt ie helemaal geweldig en de poetsdoek ook. 🤣
2 jaar geleden
Ik ben opnieuw zwanger en heb echt dagen gehad dat het me niet ging en ik ook in de zetel lag terwijl hij zichzelf zo goed mogelijk bezig hield. Je voelt je dan heel schuldig, maar uiteindelijk moet je natuurlijk ook voor jezelf zorgen...
Sommige dagen wou ik ook wel rusten, maar had hij een mindere dag en ging het gewoon niet. Op die momenten moet je jezelf sowieso al even aan de kant zetten.. dus op de momenten dat het hem lukt alleen te spelen en ik me niet zo goed voel, probeer ik dat moment ook wel effe te pakken..
2 jaar geleden
Reactie op Schaakmeisje
Ik ben opnieuw zwanger en heb echt dagen gehad dat het me niet ging en ik o ...
Ja ben een revalidatie programma aan volgen in ziekenhuis en de dag erna ben ik soms echt zo moe dat ik echt ook zetel hang ma probeer dan echt zo zeker 30 min te spele met hem en dan eve ruste ma hij komt dikwijls hange dan aan mij overmij klimme op mij klimme
2 jaar geleden
Hier heel afwisselend..
Ik ben ook nog aan het revalideren en dat gaat ontzettend met ups en downs.
Meestal spelen we toch wel samen (beetje rollebollen, kietelen, verstoppertje voor zo ver het kan😅) samen opruimen (ik opruimen hij alles overhoop trekken) en stofzuigen vind hij echt geweldig!! Daarnaast speelt hij ook heel goed zelfstandig omdat het wel moet.. en dat gaat eigenlijk helemaal prima! Lekker knuffelen en kusjes geven doet hij toch wel het liefste🤭 mij,papa,de katten en de hond en als zijn broers en zus er zijn dan 'profiteer' ik daar wel van🙈
Al met al denk ik niet dat ze snel iets te kort komen hoor!