43 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben heel erg blij dat ik er 1 heb. Het geeft mij heel veel rust. Ik kon het hartje vanaf 8 weken al horen. Ik heb morgen de 12 weken echo en ik ben er nu minder gespannen voor. Lijkt mij dat als zoiets schadelijk is, ze het ook niet verkopen. Heb de angelsound ook gebruikt bij mijn eerste zwangerschap en daarna uitgeleend aan alle vriendinnen die ook zwanger mochten worden.

5 jaar geleden

Mijn verloskundige heeft gezegd dat het alleen in de eerste paar weken schadelijk kan zijn voor het kindje. Ik heb hem ook en ben ook heel blij dat ik hem heb, want het geeft mij juist meer zekerheid!!

5 jaar geleden

Reactie op Romy1989

Ik ben heel erg blij dat ik er 1 heb. Het geeft mij heel veel rust. Ik kon ...
Er staat overal vanaf 14 weken te gebruiken, maar dat is dus niet zo?

5 jaar geleden

Ik herken dit zo! Ik zit ook te twijfelen om er 1 aan te schaffen, maar overal staat inderdaad vanaf 14 weken te gebruiken. Ik ben op het moment iets verder als 12 weken, dus wacht nog maar eventjes een paar weken af haha!

5 jaar geleden

Ik heb ook de angelsound, mede doordat ik een gat heb van 6 weken bij de vk en nog steeds geen hartje heb mogen horen wilde ik zelf toch wel opzoek gaan naar het hartje, ben nu 12 weken en had het hartje van de baby sneller dan m鈥檔 eigen hart haha! Maar ben er heel blij mee!

5 jaar geleden

Dopler werkt bij mij waardeloos, zelfs mijn eigen hartslag hoor je bijna niet en geeft dan een verkeerde meting van 190 aan 馃槀. Een doptone zou beter werken. de bellabeat shell baby app doet het wel bij mij, maar pas na 12,5 week 馃槉

5 jaar geleden

Ik doe het niet. Mijn uk heeft de neiging zich schuil te houden dus zou mij alleen maar stress opleveren. Zelfs de verloskundige kon de hartslag niet vinden en moest daarom een echo maken.

5 jaar geleden

Maandag een aangeschaft doordat ik erg twijfelde na vaginaal bloedverlies, ik kon het hartje na goed zoeken horen! Nu 12 weken zwanger. 馃ぐ馃徏

5 jaar geleden

Dopler werkt bij mij waardeloos, zelfs mijn eigen hartslag hoor je bijna ni ...
Ja fijne app is dat. Ik heb helaas een samsung

5 jaar geleden

Hier toch maar een doppler besteld haha! Lekker tegenstrijdig met mezelf ook 馃槀! Klopt, de bellabeat Shell app werkt hier ook helemaal prima! Terwijl er genoeg mensen zeggen dat het niet werkt.. haha

5 jaar geleden

Ik heb zelf een doppler en ben zo onwijs blij dat ik er 1 heb. Mijn oudste dochter is een sterrenkindje en bij de zwangerschap van onze 2 dochter was ik vaak onzeker of het hartje wel goed klopte en dan pakte ik de doppler en dan was ik weer gerust. Mij deed het altijd erg goed. Misschien heeft iemand in je omgeving 1 die je even mag lenen om te zien hoe je het vind.

5 jaar geleden

Hier een Doppler van luvion besteld en het hartje kunnen horen aan 10w 馃槏

5 jaar geleden

Ik heb er alleen maar stress van gekregen馃槀

5 jaar geleden

Reactie op DWB

Hier toch maar een doppler besteld haha! Lekker tegenstrijdig met mezelf oo ...
Haha gewoon proberen hoor! 鈽猴笍Alleen niet schrikken als je nog even moet wachten voor je de kleine hoort. Ik ben vandaag bij de VK geweest die gebruikte een doptone en ging prima. Wel bewoog de kleine veel dus soms ebde het geluid weer weg鈽猴笍

5 jaar geleden

Reactie op Tami

Ja fijne app is dat. Ik heb helaas een samsung
Ja dacht eerst dat het fake was. Maar het werkt echt. Bizar. 鈽猴笍

5 jaar geleden

Ik heb de mijne gister opgehaald. Ik ben nu 9+4 en hoorde gewoon 2 prachtige hartjes kloppen 馃槏馃槏 Dat gerustgesteld gevoel... wauw heerlijk.. me dochter en me partner konden heerlijk meegenieten op de bank. En zo waren we ipv met drie .. ineens met 5 in de woonkamer... het gevoel was zooo fijn!!

5 jaar geleden

Reactie op supermamavan3

Ik heb de mijne gister opgehaald. Ik ben nu 9+4 en hoorde gewoon 2 prachtig ...
Ik heb die van mij ook sinds gisteren. Ik vind de hartslag wel niet 馃檲 waar vond jij ze het best?

5 jaar geleden

Hai hai... die bellabeat Shell app lijkt toch niet helemaal te kloppen... Ik was ook helemaal blij toen ik een hartje hoorde... echt super snel dus dacht dat kan ook niet van mijzelf zijn. Maar nu geeft de app hetzelfde geluid als ik het tegen de buik van mijn vriend hou馃槄 Misschien werkt het toch niet 馃ぃ馃ぃ

5 jaar geleden

Reactie op Malika91

Ik heb die van mij ook sinds gisteren. Ik vind de hartslag wel niet 馃檲 waar ...
Nou .. heel laag!! Ik moest tegen me schaambot aandrukken! En daar hoorde ik ze! Daarom is het vaak pas vanaf 14 weken omdat ze dan groot genoeg zijn en onder het schaambot vandaan komen. Heeeeeell laag dus

5 jaar geleden

Reactie op heppy

Hai hai... die bellabeat Shell app lijkt toch niet helemaal te kloppen... I ...
Oh echt 馃ぃ ja had hem overal op getest op mn vriend al 100 keer, de honden en mezelf. En hij leek te werken, omdat het hetzelfde klonk als bij de VK gisteren met de doptone. En ook daar draaide de baby weg af toe. En ook niet altijd hoor je een hartslag bij mij door ligging en draaien. Maar wel apart dat hij bij je vriend het ook doet馃槄