32 Reacties

3 jaar geleden

Die van falke zijn heel fijn, bestel ik altijd voor het hele gezin voor de winter

3 jaar geleden

Van de H&m of kruidvat

3 jaar geleden

Ik weet niet hoe groot je kindje is. Maar de sokjes van bambino (Kruidvat) zijn anti slip en blijven goed zitten. Onze zoon is al wat groter dus hij is een beetje uit die maten van bambino...

3 jaar geleden

Deze zijn ook heel fijn en lekker warm

3 jaar geleden

Kruidvat sokjes bambino zijn fijn qua blijven zitten maar niet heel dik Hangt een beetje van de kou in je huis op de vloer af (ga even met een dunne broek zitten, dit voelen je kindjes de hele dag, vond ik zelf een fijne tip) en anders leren slofjes over elk sokje of maillots ?

3 jaar geleden

Heb laatst zulke gehaald bij de prenatal, lekker dikke sokken met een goeie anti slip eronder

3 jaar geleden

Dit is de onderkant

3 jaar geleden

Ik heb ze bij de zeeman gehaald, 5 paar voor 5 euro!

3 jaar geleden

Mijn dochter is 13 maanden. Maatje 21 nu ongeveer. Wij hebben een gladde vloer dus een goede antislip is fijn voor het oefenen met lopen. Dankjewel al voor de tips. Ik ga kijken 🙏🏼

3 jaar geleden

Ik weet niet hoe groot je kindje is. Maar de sokjes van bambino (Kruidvat) ...
De Bambino bruine leren slofjes met suede zool zijn ook top! Wij hebben een houten vloer en soms ook wat glad, maar ze glijd er niet op uit. Gaan t'm maat 21 dacht ik.

3 jaar geleden

Reactie op NovemberBaby2020

De Bambino bruine leren slofjes met suede zool zijn ook top! Wij hebben een ...
Thanks! Hier een ventje met maat 22/23 dus ja hahah. Ik heb nu van little riots slofjes besteld.

3 jaar geleden

Heb ze zelf nog niet gehaald maar zag deze van de C&A! Ziet eruit alsof ze goed anti slip zijn!! Betaalbaar en mooi 😁

3 jaar geleden

🥹🥹

3 jaar geleden

Je hebt ook van die tubes dat je zelf een anti slip patroon kan maken op de sokken van je kind. Kun je de sokken die je mooi vind kopen en er zelf leuke patroontjes op maken. Vloeibaar rubber is het volgens mij of sock-stop.

3 jaar geleden

Kwam deze vandaag tegen op fb. Vond ze in ieder geval mooi 😅

3 jaar geleden

Zeeman heeft perfecte antislip sokken! Een multipack van 6 met onderop 'Little Star' in rubber. Blijven ook goed zitten!

3 jaar geleden

Dit zijn slipstops. Kunnen over de sokken heen. Ook ideaal bij zwembaden of buiten.

3 jaar geleden

Reactie op Foodie11

Zeeman heeft perfecte antislip sokken! Een multipack van 6 met onderop 'Lit ...
Deze zijn echt top idd! Had ze toevallig vorige week gekocht! Prima sokjes

3 jaar geleden

Ik heb toevallig vandaag die van de zeeman gekocht. Super goede anti slip!