12 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb die ook geloof ik. Heb er gewoon een standaardmaat ingedaan. Zijkanten krullen daardoor ietwat omhoog zoals je ziet.

5 jaar geleden

Reactie op Anzzeliek

Ik heb die ook geloof ik. Heb er gewoon een standaardmaat ingedaan. Zijkant ...
Welke boxmatras heb jij?

5 jaar geleden

Reactie op Juultje98

Welke boxmatras heb jij?

5 jaar geleden

Ohh maar dit is een boxkleed, ik ben echt opzoek naar een boxmatras

5 jaar geleden

Reactie op Juultje98

Ohh maar dit is een boxkleed, ik ben echt opzoek naar een boxmatras
Ooh sorry. Verkeerd begrepen 馃ぃ

5 jaar geleden

Ik had hetzelfde probleem. Uiteindelijk besloten geen boxmatras te nemen en zelf boxkleed op maat te maken.

5 jaar geleden

Reactie op Joosje14

Ik had hetzelfde probleem. Uiteindelijk besloten geen boxmatras te nemen en ...
Ik heb nu een boxmatras besteld met maar 72x93 (2cm te klein en 5 te groot) heb het nog niet binnen maar misschien kan ik iets van dat te lange van binnen eraf knippen ofzoiets... i don鈥檛 know

5 jaar geleden

Volgens mij raden ze zelfs aan liever een iets te grote dan te kleine te hebben omdat op die manier je kindje er nooit per ongeluk onder kan komen :)

5 jaar geleden

Reactie op happy24

Volgens mij raden ze zelfs aan liever een iets te grote dan te kleine te he ...
Ja?? Dan past het toch niet 馃き

5 jaar geleden

Dan passen gewoon de boxkleden met maat 90 bij 75? En anders een andere box kopen?

5 jaar geleden

Reactie op Juultje98

Ja?? Dan past het toch niet 馃き
Kleden wel als ze een paar cm te groot zijn en daarmee licht naar boven krullen. Matras vast niet nee (ik had kleed in m鈥檔 hoofd, dacht ff niet over matras na...)..!

5 jaar geleden

Ik had ditzelfde probleem bij mijn cosleeper, daar zat een te dun matras in en wilde graag een dikkere. Bijzondere maat dus nergens te krijgen. Heb toen een grotere besteld en deze zelf op maat gemaakt. Als je zelf crea bent of je kent iemand?