Hoi allemaal,
Ik wilde toch even wat kwijt, advies , hulp. Ik weet niet zo goed waar ik naar op zoek ben eigenlijk.. iemand die wellicht al verder is en mijn verhaal herkend. Ik heb een zoontje van 21 maanden. Een heel lief , vooral druk en ondernemend jochie. Wel een jochie wat ook een fiske spraakachterstand heeft (zegt nog niks, brabbelt wat ), niet reageert op zijn naam, nooit niet, niet begrijpt als je hem iets vraagt of opdrachtje geeft, slecht contact maakt, niet wijst/zwaait/ klapt en enorm nog in zijn zintuigelijke fase zit. Nu komt er enorm veel autisme voor in mijn familie . Ik werk er zelf ook mee en ik vind dat hij echt wat autistische trekjes vertoont. We hebben al een doorverwijzing naar het audiologisch centrum en logopedie. Maar bestaat er ook iets voor kindjes met autisme of kan ik hem al ergens laten testen? Ik hoop dat iemand zich in mijn situatie herkent en me kan helpen. Iedereen zegt wel joh komt goed , maar ik zoek eigenlijk wat herkenning omdat ik niet denk dat het alleen maar een normale achterstand is.... Bedankt alvast voor het lezen ❤️