9 Reacties

één jaar geleden

Een fase mama Al duurt die fase hier ook al superlang :(

één jaar geleden

Hier ook gehad, maar bleek ineens bang in het donker te zijn. Daarvoor nooit last! We doen nu zijn deur op een kier en de lamp op de overloop aan. Gaat nu zonder mopperen slapen.

één jaar geleden

Hier ook verschrikkelijk. Huilen als we weg gaan, er bij moeten blijven en spelen in z’n bed. Maar wel super moe… snap er niks van. Nooit zo gehad

één jaar geleden

Reactie op happy-mom

Hier ook verschrikkelijk. Huilen als we weg gaan, er bij moeten blijven en ...
Gek hé! Ik ga er maar even in mee want heb geen energie om de strijd aan te gaan. Ons dochtertje van 10 weken vraagt ook aandacht en is snachts nog wakker, ik ben gesloopt. Ik zit nu ongeveer een uur naast z'n bed tot ie slaapt 🙄 terwijl hij altijd zo goed sliep... succes nog voor je!

één jaar geleden

Herkenbaar, we hebben nu een zoontje van 10 weken en de afgelopen 3 weken was het elke nacht feest met onze dochter. Afgelopen nacht heeft ze voor het eerst weer doorgeslapen. Het kan een fase zijn, we merken dat ze ineens ook meer begrijpt en kan vertellen wat er gebeurd op tv of op de opvang bijvoorbeeld. het kan ook komen door de baby, ze heeft ook echt peuterdriftbuien op het moment

één jaar geleden

Reactie op Paula2904

Herkenbaar, we hebben nu een zoontje van 10 weken en de afgelopen 3 weken w ...
Oh hier ook 10 weken oud! En exact hetzelfde... zal er toch iets mee te maken hebben dan. Succes nog daar!

één jaar geleden

Reactie op Anoniempje9090

Oh hier ook 10 weken oud! En exact hetzelfde... zal er toch iets mee te mak ...
Ja, ik denk het wel. Ze wil mij eigenlijk ook niet delen, zegt dan 'mijn mama', 'mijn schoot' of 'Thomas in de box'

één jaar geleden

Mijn zoontje heeft het telkens over een spook en durft de gang niet op als het donker is. Ook durft hij kamers niet in als het licht niet aan staat. Ze hebben nu wat meer last van angsten. Misschien een lampje aan? Mijn zoontje heeft een knuffel octopus van de Ikea met daarin een lampje. Daarnaast wil ons zoontje ook telkens mee als wij de kamer verlaten. Noemt het bed van papa en mama ‘zijn bed’. 😅 Hij heeft nu een broertje van drie weken die bij ons op de kamer slaapt.

één jaar geleden

Reactie op Paula2904

Ja, ik denk het wel. Ze wil mij eigenlijk ook niet delen, zegt dan 'mijn ma ...
Oh ik ben eigenlijk blij dit te lezen. Is hier ook zo, hij kan z'n zus niet meer missen maar ze mag niet te veel bij mama zitten 😄. Dan moet ze in het park of in de wipper haha. Ik geef er nu ff aan toe en blijf op z'n kamertje tot hij slaapt. Dan slaapt hij flink door... tis ook veel verandering allemaal he