12 Reacties
2 jaar geleden
Mag ik vragen waarom je je kindje om half 5 al eten geeft? Eet het hele gezin dan al?
Want hier eet hij echt veeeeeeel beter als we op dat moment allemaal aan het eten zijn. Hij eet dus gewoon met ons mee rond 18u.
Wat geen must is natuurlijk he, als vroeg voor jullie werkt, is dat natuurlijk prima. Maar als hij op dat moment alleen aan het eten is, zou dat dus wel nog een tip kunnen zijn.
2 jaar geleden
Reactie op Schaakmeisje
Mag ik vragen waarom je je kindje om half 5 al eten geeft? Eet het hele gez ...
Dat is gewoon zo gegroeid als baby al en dat is zo gebleven. En inderdaad als we samen eten wilt hij wel altijd mee eten. Dus ik ga hem gewoon met ons mee eten. Denk dat dat ook beter is.
2 jaar geleden
Reactie op QueenShe
Dat is gewoon zo gegroeid als baby al en dat is zo gebleven. En inderdaad a ...
Ohja, kan je zeker eens proberen dan! Wij geven trouwens rond 16u/16u30 nog wel eens een stukje fruit of rijstwafel omdat hij het anders ook niet kan overbruggen tot 18u. Maar dan lukt het altijd wel goed.
2 jaar geleden
Reactie op Famke123
Geen tips, is hier al weken het geval. Heb het ook losgelaten, hij gaan van ...
Hier ook al maanden een drama! Avond eten wil hij niet 😠
Kan mij herinneren dat hij in september/ oktober al zo vervelend was met avond eten en sinds die tijd is het ook niet over gegaan.
Het is zooooooo frustrerend!
Zelfs een koekje gaat het niet in dus prima.. dan maar geen eten.
Ik heb op een gegeven moment de tablet met peppa pig aangezet (wat hij leuk vindt) en dan krijg ik er nog een toetje (kwark) in.
2 jaar geleden
Hier ook al een tijdje dat het avond eten een drama was , heb nu gevonden hoe die wel eet , met sausjes zoals kaassaus erover of dat aanmaakjus zodat het naar vlees smaakt , want vlees en toetjes gingen wel erin . Hier eten we om 5 uur
2 jaar geleden
Hier ook een week of 3 gehad.. en opeens ging ze weer gewoon eten.. geen idee wat de reden was?? Ging dus vanzelf weer goed..