15 Reacties
één jaar geleden
Wij zijn er sinds 2 weken mee gestopt ook 18 maanden.. ze mist het flesje totaal niet.. en slaapt goed
één jaar geleden
Hier krijgt hij elke dag nog twee of drie keer een klein flesje melk(vervanger ivm kma).
Z’n ontlastingspatroon lijkt vooral samen te hangen met hoeveel hij heeft gegeten. Als hij heeeeel veel eet wordt hij idd de volgende dag vroeg wakker met poepluier.
Momenteel wordt hij bij ons vooral om 6:00 wakker met honger of trek in z’n flesje lijkt t wel.
één jaar geleden
Mijn zoontje geniet nog echt van z'n avondfles en ik ook soms 😅
Op dit moment heeft hij redelijk vaste tijden met poepen. Bij het opstaan bijna nooit, tenzij hij ziek is.
één jaar geleden
Hier zou ik het nog niet kunnen weglaten. als ze haar pyjama aankrijgt, begint ze al ‘fwes fwes fwes’ dus ja zolang ze dat zegt, geef ik het haar met plezier!
één jaar geleden
Mn zoontje krijgt zn fles ook nog in de avond hij heeft het ook echt nodig. Pap of iets moet hij echt niet.
één jaar geleden
Ja die van ons vraagt ook nog om een "ses" als ze niet genoeg eet dan is t snachts kassa dus ik geef nog steeds die fles en soms drinkt ze hem half of driekwart en soms 3 slokjes.
één jaar geleden
19 maanden en nog een avondfles om 19;00 van 90ml met 3 scheppen.
Soms komt ze ook nog weleens in de nacht als ze slecht gegeten heeft 🫣
één jaar geleden
Reactie op BoerinJoyce
Ja die van ons vraagt ook nog om een "ses" als ze niet genoeg eet dan is t ...
Heerlijk ‘ses’! Hier is het ‘fwes’ 😂
één jaar geleden
Reactie op juon
Haha hier is het ‘esje’ 😂
Zalig he die woordenschat van die kleintjes
één jaar geleden
Hier savonds zeg ik gewoon Melkje en dan loopt hij richting de keuken eerst waar zijn flesjes staan dan naar de frigo. Erna doen we samen zijn melk in de micro en dan loopt hij snel naar de zetel ga ik langs hem zitte en zo drinkt hij dan zijn melkje en terwijl prult hij aan mijn hand. Iets erna komt de papa thuis en die speelt nog 10 min endan doet hij hem naar bed toe
één jaar geleden
Denk niet van de melk hoor. Hier krijgen beide kids nog een avond fles haha (3 en 1,5) hier reageert de kleine met dunne poep in de ochtend, als ze haar fruit laat op de dag krijgt. Ik geef nu standaard alleen smorgens fruit en smiddags groente, meestal is het dan poep raak voor bedtijd uit. Hopelijk is je wat meer slaap smorgens gegund. Toitoitoi