40 Reacties

4 jaar geleden

Mijn dochter is ongeveer 12.5 weken en weegt rond de 6 kilo. Ze drinkt gemiddeld 820 cc per dag (gekolfde melk)

4 jaar geleden

Mijn is 11 weken krijg ook 150 weegt 5.8 en is 61cm lang

4 jaar geleden

Mijn zoontje was bij de laatste weging (vorige week maandag), 10+3, woog 5,76kg en 57cm. Hij krijgt 5x180cc aangeboden maar laat geregeld 20 of 30cc staan. Ons ritme is 7 - 11 - 15 - 19 - 23 u

4 jaar geleden

Reactie op Romana26

Mijn is 11 weken krijg ook 150 weegt 5.8 en is 61cm lang
Hoeveel flesjes krijgt je kindje

4 jaar geleden

Weet niet hoeveel ze nu weegt 🙈. Met 7 weken woog ze 5,6 kg en was ze 62 cm. Ze kreeg toen 6x 150 en nu 5x 150 en 1x 180. A.s. donderdag weer naar het CB, ben benieuwd hoe groot ze dan is. Ik ben geen arts, maar 7x 150 op zo’n gewicht lijkt me niet gek. Mij is juist verteld dat baby’s zich niet kunnen overeten en of stoppen met eten of teruggeven en je dus gewoon kunt aanbieden. Onze dochter zit ook boven het gemiddelde maar volgt wel mooi haar eigen lijn en vinden ze helemaal prima. Hoe ziet de lijn van jouw zoontje eruit?

4 jaar geleden

Mijn dochter is 11 weken, weegt 4,8 kilo en is 57,5cm. Ik geef borstvoeding op verzoek.

4 jaar geleden

Reactie op Kiddie

Mijn zoontje was bij de laatste weging (vorige week maandag), 10+3, woog 5, ...
Mag ik vragen of je toevallig hiervoor 6x 150 deed en of je verschil merkt qua slapen en hongerigheid?

4 jaar geleden

Mijn zoontje is 13 weken oud weegt 5,5 en is 61cm lang, krijgt nog flesjes van 120 en laat vaak 30 staan ervan.

4 jaar geleden

Mijn zoontje is 11 weken en drinkt 5 flessen van 150 cc en daar doet hij het qua groei prima op, dat is het belangrijkste. Hij woog de laatste keer 5,5 kilo.

4 jaar geleden

Reactie op SofiePN91

Mag ik vragen of je toevallig hiervoor 6x 150 deed en of je verschil merkt ...