10 Reacties

4 jaar geleden

Ik gebruik de merk Dermalex heb ik van de dokter gekregen

4 jaar geleden

Lanette zalf met 10% vaseline ook via de huisarts. Dit helpt bij ons heel goed

4 jaar geleden

Gewoon heel vet houden, dan heeft de eczeem geen kans meer straks. Simplex of pure vaseline. Smeren, smeren, smeren

4 jaar geleden

Beter de oorzaak aanpakken. Gebruik je al neutral wasmiddel en geen wasverzachter? En welke melk heeft huj.

4 jaar geleden

Pure Kokosolie. Gewoon te koop bij de AH bijvoorbeeld. Lekker helemaal mee insmeren voor het slapen gaan. Wij hebben vanalles geprobeerd bij onze dochter maar niets hielp tot we de tip van kokosolie kregen. Dit werkt! We smeren haat preventief in. Dus ook nu ze er geen last van heeft. Vooralsnog is het nu al ruim een jaar weg! Succes

4 jaar geleden

Reactie op MOMNITA

Beter de oorzaak aanpakken. Gebruik je al neutral wasmiddel en geen wasverz ...
Ja dat gebruik ik idd al. Ik heb gebruik hipp.

4 jaar geleden

Wij gebruiken cetomacrogol crème met 20% vaseline

4 jaar geleden

Heb zelf eczeem en het is inderdaad beter om ook naar de oorzaak te kijken. De huid vet houden is eigenlijk alleen symptoom bestrijding. Tuurlijk help het een hoop en zal het ook aanraden om het zeker te blijven doen. maar raad ook aan om te proberen te achterhalen wat de droge huid en de eczeem veroorzaakt.

4 jaar geleden

La roche posay - lipikar! Het beste! Op aanraden van de ka

4 jaar geleden

Zorg bij het badje dat het water niet warmer is dan 37 graden. De huid kan er niet tegen, dat zou ook een oorzaak kunnen zijn, was bij ons het geval.