7 Reacties

4 jaar geleden

Hoi Meid ja men zoontje van bijna 10 maanden doet dit dus ook als ik hem moet afgeven in de crèche al ik hem vasthoud zelf of ik hem op de grond of park wil zetten ik weet echt niet wat het kan zijn hij is wel heel veel verkouden en slaapt heeel slecht weer ik ga een afspraak maken maandag bij nko ga kijken wa er aan de hand is. Oorontsteking zal het Niet zijn want dat heeft em overplaatst gehad een dubbele en heeft daar antibiotica voor uitgenomen.

4 jaar geleden

Mijn dochter doet dit ook. In de eetstoel maar het lijkt meer een spelletje voor haar te zijn. Teminste dat idee had ik tot nu toe.

4 jaar geleden

Mijn zoontje doet dit ook in de stoel. Gooit ook z'n handjes in de lucht en spant alles aan. Daarna lacht ie. Ben onder behandeling bij de fusio omdat zijn rechterkant wat meer gespannen was, die gaf aan nadat ik een filmpje liet zien dat er niets aan de hand was. Ik heb het idee dat ie het meer uit enthousiasme doet tijdens het eten, dat ie helemaal hyper is.

4 jaar geleden

Mijn zoontje doet dit ook, vooral in de stoel en tijdens het eten. Hij maakt er echt een spelletje van.. Ik vind het helemaal niks en zeker niet met een hap eten in zijn mond. Hoe meer ik reageer hoe leuker hij het vind 🤦‍♀️ Af en toe trekt hij aan zijn oren maar verder heb ik totaal niet het idee dat hem iets dwars zit. Volgens mij doet hij het gewoon omdat het kan…😅

4 jaar geleden

Reactie op Mommytobebabyboy

Mijn zoontje doet dit ook, vooral in de stoel en tijdens het eten. Hij maak ...
Haha als mijn vriend haar na doet dan gaat ze ook helemaal stuk.

4 jaar geleden

Mijn zoontje doet dat ook. Hij staat nu ook graag ondersteboven, denk dat de wereld er op die manier ook leuk uitziet... ik maak me er niet druk om, zo lang hij vrolijk is en lacht als hij het doet dan zal het wel oké zijn

3 jaar geleden

Hoi! Had dit 2 maanden geleden geplaatst en wilde elke keer nog even vertellen dat het dus wel door doorkomende tandjes kwam! Heb gemerkt dat mijn zoon dit doet dan, want nu komen er nog 2 door en begint weer met het zelfde! Hij schud ook veel nee met zijn hoofd en dat deed hij toen ook samen met het naar achter gooien.