192 Reacties

5 jaar geleden

Tip van de dag als iemand het leuk vind! Super leuk doorgroei bedje bij Prenatal 🥰

5 jaar geleden

Ik heb nog geen foto's.Maar in de babykamer komt een simpel wit ledikant en een Ikea dressoir Liathorp( ook wit) als commode en kledingkast.Verder nog op zoek naar een schommelstoel.1 wand komt het behang Max groen van de Kwantum....en verder nog tot Juli voor meer ideetjes...🥰

5 jaar geleden

Volg! We krijgen in juli de tweede. Die krijgt denk ik de meubels van de eerste (standaard kamertje) en dan wil ik voor de eerste (nu 1jr+ 1mnd oud) een ‘leukere’ kamer maken. Met idd een doorgroei bedje en leuke accessoires ook om soms boven te spelen als ik bezig hen bijv. Dus kom maar door met alle inspiratie 🤩😍 Als ik zelf wat tegen kom plaats ik het ook!

5 jaar geleden

Ik volg veel account op insta die kinderkamers delen. Daar haal ik veel inspiratie uit. Soms taggen ze ook winkels. Omdat wij ons aan een budget proberen te houden maak ik veel zelf. Ik vond een gepunnikte naam erg leuk en die wilde ik bestellen. Eerst leuk met baby ofzo en daarna de naam. Leek mij ook een leuk kraamcadeau voor anderen dus nu ga ik dat zelf maken.

5 jaar geleden

Ik wil ook graag een soort kapstokje, op jouw foto is leuk!😊

5 jaar geleden

Ik heb de bed van ikea en een pax kast gehaald. Die krijgt mijn zoontje en de baby krijgt zijn oude kast en commode

5 jaar geleden

Mijn dochter van 1,5 krijgt een stoere meiden kamer met een rotan peuterbed. Wanneer de baby geboren wordt dan is ze bijna 2. We hadden voor mijn dochter een kast, commode en ledikant van het merk woood new life (geborsteld wit). Was er toen helemaal weg van. Maar vind het nu iets minder. Dus ben van plan om de meubels donker groen te verven. De deurknoppen en handvatten te vervangen door cognac leren handgrepen. De muren van de baby kamer laat ik dan wit.

5 jaar geleden

Deze spiegels komen aan de muur. Vanaf morgen in de aanbieding bij de Aldi

5 jaar geleden

Leuk topic dit! Ik was ook op zoek naar inspiratie en heb toen op dit forum al een heel groot babykamer topic gevonden. Was al deel 2, dus deel 1 zal er vast ook nog ergens op staan. Wellicht voor jullie ook leuk om daar te kijken voor inspiratie. Mijn dochter heeft een mee groei kamertje ("bocca" serie van petite amelie), basic wit met houten pootjes. De commode heeft zij nu niet meer nodig dus die kan door. De baby krijgt wel een véél kleiner kamertje, dus er komt dan alleen een ledikant bij en evt een stoel. Ik wil gewoon het basic naturel houten bedje met spijlen van Ikea halen. Op de een of andere manier hou ik niet van baby bedjes met een "dicht" hoofdeinde en voeteneinde 🤷‍♀️. Qua kleuren zit ik erg aan roestbruin te denken, dan in combinatie met groen of donkerblauw voor een jongen en met bordeaux en oud roze voor een meisje. Ik hou wel van stoere kamertjes die wat langer mee kunnen. Mijn dochter had eerst een gele muur en een muur met bloemen maar die vond ze niet meer mooi dus die hebben we van de zomer mooi aangepakt, ze heeft helemaal zelf de kleuren uitgekozen 😊

5 jaar geleden

Inspiratie voor meisjeskamer😊

5 jaar geleden

..

5 jaar geleden

..

5 jaar geleden

..

5 jaar geleden

Reactie op gmz26

..
Heel leuk dit 😍

5 jaar geleden

..

5 jaar geleden

Heel leuk dit 😍
Ja he😍rotan spullen😍

5 jaar geleden

Tip: kidsdepot heeft hele leuke accessoires!

5 jaar geleden

Wat een leuke ideetjes meiden!! 🤍💛😌

5 jaar geleden

Leuke inspiratie dames!! Hebben jullie ook ervaring met goede/slechte babymeubels? Het lijkt me fijn als de verf er niet afbladdert na een jaar 😅

5 jaar geleden

Reactie op _Marije_

Leuke inspiratie dames!! Hebben jullie ook ervaring met goede/slechte babym ...
Ik heb zelf spul van petite amelie en de kwaliteit is prachtig. En ik weet van anderen dat de dingen van Ikea ook verassend degelijk zijn voor de prijs.