7 Reacties
4 jaar geleden
Hier ook.. heb foamtegels en Speelkleed en dan altijd presteren om ernaast te 'vallen'.. ook vanuit zit en dan vallen.. nu laat ik haar in de box wel alleen zitten.. ze moet er ook aan wennen.. heel hard valt ze dan niet in de box.. liggen nu ook extra knuffels in voor een zachte landing馃槅
4 jaar geleden
Hier rolt hij door de hele kamer... hoofd paar keer gestoten.
Als hij nu gaat rollen naar waar hij wil, houdt ie z'n hoofd van de vloer. Is echt heel leuk om te zien dat ie daar rekening mee houdt.
Hier dus weinig aangedaan en het is goed gekomen. Rolt pas sinds 2 weken door de hele kamer
4 jaar geleden
Hier hetzelfde. Ze is al twee keer voorover op haar neus gevallen tijdens het zitten. Maar de doet nu niks anders dan kruipen en zitten. Soms in 10 minuten gaat ze wel 20 keer zitten, kruipen, zitten, kruipen etc. Elke keer als ze haar hoofd stoot huilt ze even heel hard. Maar na nog geen minuut is het weer over. Ik merk nu wel dat ze zelf al geleerd heeft om meer haar handen te gebruiken als ze valt.
Ik vond het eerst dood eng allemaal, maar ze wordt er wel sterker door. Nu kruip ik nog wel eens achter haar aan door het huis haha.