20 Reacties
4 jaar geleden
Ja zelfde hier! Soms vraag ik me af of het wel helemaal goed is want ze kan echt tekeer gaan. Het is altijd bij het in slaap komen en het wakker worden. Als ze wakker is of vast slaapt hoor ik haar niet. Helaas vannacht wel de hele nacht aan het kreunen geweest maar dat was de eerste keer
4 jaar geleden
Heel herkenbaar! Ik zit er daarom maar over na te denken hem naar zijn eigen kamer te verhuizen 🙈
4 jaar geleden
Reactie op Babyjuni01062020
Heel herkenbaar! Ik zit er daarom maar over na te denken hem naar zijn eige ...
Ja ik dus ook! Ben echt heel erg aan het twijfelen of ik dit moet doen haha want het scheelt nogal wat aan decibel 😅
4 jaar geleden
Reactie op Paradise
Ja zelfde hier! Soms vraag ik me af of het wel helemaal goed is want ze kan ...
Ah ja vervelend he. Heeft ze wel gewoon geslapen vannacht?
4 jaar geleden
Heel herkenbaar vannacht ging ik er voor mijn gevoel elke 2 minuten uit om te checken of hij dan niet wakker was.
4 jaar geleden
Hier ook, ik slaap sinds 2 weken met oordoppen. Ze heeft ook last van reflux, dus ik denk dat het daaraan ligt, en hoop dat het dus ook terug overgaat eens dat beter gaat…
4 jaar geleden
Reactie op happy24
Ja dit is herkenbaar en voor ons de reden om hem na 1 week op z’n eigen kam ...
Hier precies hetzelfde! Na 1 week idd helemaal klaar mee
4 jaar geleden
Reactie op DemiJJ
Hier lig ie al op zn eigen kamer maar monitor van babyfoon naast me en die ...
Haha, dat is wel vervelend dan ja 😂 Als ik hem hier naar zijn eigen kamer doe, is dat een etage naar beneden en dan moet ik dus telkens de trap af om een speentje terug te geven ofzo. En dan ben ik bang dat mijn andere zoontje ook weer wakker wordt, dus dat is hier een beetje het dilemma 🙈
4 jaar geleden
Hier ook, die van ons (inmiddels 3 weken) is echt een zeehond, het geluid is ZO hard..!! Na 4 nachten op eigen kamer gelegd en dat helpt! Consultatiebureau zei dat het vooral voorkomt bij dysmatuur en prematuur kindjes 🤷🏼♀️ maar niemand weet waar het vandaan komt. Behalve dat het vanzelf over gaat
4 jaar geleden
Is het bij iemand van jullie al minder geworden? Of toch besloten om de baby op zijn/haar eigen kamer te doen? Ik ben nog steeds aan het twijfelen haha.
4 jaar geleden
Onze dame doet het ook, ze is bijna 4 weken oud nu en doet het sinds 2 weken. Overdag doet ze het ook, maar een stuk minder dan ‘s nachts. Hier lijkt het samen te hangen met vertering/scheten/poepen/plassen. En ze doet het alleen als ze wat minder diep slaapt, ik ben altijd al een hele tijd wakker voordat ze zelf wakker wordt en om een voeding vraagt. Wil haar niet op haar eigen kamer leggen, omdat ik daar geen gerust gevoel bij heb en ik nu makkelijk even kan kijken of het wel goed gaat.
4 jaar geleden
Oordopjes, waren echt mijn redding. Van diegene met een filter voor festival wellicht even zoeken welke je prettig vindt. Toen ging ik weer van sluimerstand slapen naar echt slapen en door dat filter hoor ik haar nog steeds als ze echt wakker wordt/begint te worden maar niet meer het gekreun/gepiep/gesmak :)
4 jaar geleden
Haha hier ook! En als ik dan in haar wieg spiek ligt ze toch rustig te slapen. Gelukkig slaap ik zelf ondertussen al wel een stuk vaster en word ik niet bij elk kreuntje wakker maar hoor ik het wel op tijd om haar te voeden voor ze echt onrustig is.
Op eigen kamertje leggen vind ik nog geen optie ivm borstvoeding en vind het wel fijn om haar juist af en toe te horen en makkelijk even in de wieg te spieken voor mijn eigen geruststelling ☺️
4 jaar geleden
Reactie op iowe
Oordopjes, waren echt mijn redding. Van diegene met een filter voor festiva ...
Hier ook sinds 2 nachten oordopjes in en ik slaap een stuk beter en word een veel vriendelijker mens! Ik word nog steeds wakker als het echt nodig is en mijn vriend ook. Doordat we haar wel gewoon op onze kamer houden kunnen we haar wel makkelijk troosten vanuit bed en ook voor de borstvoeding is dit wel makkelijk. Dus hier echt een uitvinding zolang ze blijft kreunen.