21 Reacties

4 jaar geleden

Je kan hepar water proberen wel maar 2x per dag een half flesje of wij hebben voor onze man ook lactulose stroop, ze hebben ons ook verteld dat we Evian water moeten gebruiken omdat dat zacht water is.

4 jaar geleden

Reactie op Dimphy c

Je kan hepar water proberen wel maar 2x per dag een half flesje of wij hebb ...
Waar heb je dat lactulose stroop vandaan gehaald?

4 jaar geleden

Wij zijn op advies van het consultatiebureau Nutrilon Omneo gaan geven, onze zoon poepte ook moeizaam en deed hem echt pijn. Dit helpt hem zeker! Poept nu steeds vaker en doet hem geen pijn meer.

4 jaar geleden

Reactie op Dimphy c

Je kan hepar water proberen wel maar 2x per dag een half flesje of wij hebb ...
Hier ook 1 met hepar water en omneo en osteopaat maar nog niet met regelmaat. Soms 2dagen achter elkaar en dan weer 4 dagen ertussen.

4 jaar geleden

Forlax vragen aan huisarts? Lactulose zorgt voor gasvorming. Of drupje olijfolie door de fles?

4 jaar geleden

Reactie op little smartie

Forlax vragen aan huisarts? Lactulose zorgt voor gasvorming. Of drupje oli ...
Waar is dat goed voor? Daar door wordt het poep dunner? Of wat moet ik mij daar bij voorstellen?

4 jaar geleden

Reactie op narell

Waar is dat goed voor? Daar door wordt het poep dunner? Of wat moet ik mij ...
https://www.apotheek.nl/medicijnen/macrogol Ja meer vocht in de dikke darm waardoor ontlasting wat soepeler wordt. Gebruik het hier ook voor m’n zoontje, aangezien hij speciaal dieet heeft met weinig vetten en daardoor moeilijk kan poepen. Huisarts kan je er meer over vertellen

4 jaar geleden

Reactie op little smartie

https://www.apotheek.nl/medicijnen/macrogol Ja meer vocht in de dikke darm ...
Dankjewel!!

4 jaar geleden

Hoi hoi, Hoe vaak poept ze als je haar niet helpt? En geef je bv of kv? Bij borstvoeding is het heel normaal als babies tot wel twee weken ertussen laten qua poepluiers.

4 jaar geleden

Reactie op happy24

Hoi hoi, Hoe vaak poept ze als je haar niet helpt? En geef je bv of kv? Bij ...
Oja en bij ons heeft uiteindelijk de osteopaat wonderen verricht. Van bijna nooit poepen en veel krampen en pijn en persen naar elke tot om de dag een poepluier (bij borstvoeding overigens).

4 jaar geleden

Heb je al eens Hepar water geprobeerd? Welke voeding krijgt je kindje?

4 jaar geleden

Glycerine suppo’s

4 jaar geleden

Glycerine zetpillen. Ik was ook ten einde raad. Wat een wonder middel. Geen medicatie: puur vaseline in een zetpil. Binnen een 15-30 min zit de poep gegarandeerd tot je oren🙈👍. Ik zat al aan omneo en chiropractor en zelf ‘helpen’ met knietjes naar de borst en dít was echt de oplossing!!

4 jaar geleden

Reactie op happy24

Hoi hoi, Hoe vaak poept ze als je haar niet helpt? En geef je bv of kv? Bij ...
Hoi!! Kv geef ik. 2 dagen kan ik er max tussen laten en dan breekt de hel los

4 jaar geleden

Heb je al eens Hepar water geprobeerd? Welke voeding krijgt je kindje?
Nee! Van de etos eigenmerk

4 jaar geleden

Reactie op narell

Hoi!! Kv geef ik. 2 dagen kan ik er max tussen laten en dan breekt de hel ...
Ah wat sneu he.. zou toch een bezoekje aan de osteopaat overwegen. Baadt het niet..

4 jaar geleden

Ik zou even contact opnemen met het cb. Mijn zoontje heeft het ook gehad, ben moeten overstappen op nutrilon omneo dat werkte nog steeds niet, heb ik lactulose erbij gekregen. Uiteindelijk heb ik via de kinderarts gelilact moeten gebruiken en dat werkt perfect. Nu gebruik ik alleen nog de onneo en gelilact, en hij poept 3 keer per dag🙈.

4 jaar geleden

Reactie op narell

Apotheker :)

4 jaar geleden

Reactie op narell

Van lactulose krijgen kindjes krampen.. is een suiker die gasvorming veroorzaakt.. so you know

4 jaar geleden

Mijn zoontje had het ook, op een gegeven moment had ie al een week niet gepoept. Ik heb het toen met lactulose op gang gebracht, gewoon bij Kruidvat krijg je dat en verder vanaf toen iedere dag pro-biotoca door z’n fles. Vanaf dat moment iedere dag een mooie poepluier!