Hallo allemaal.
Mijn dochter poept erg vaak en helaas ook meestal tijdens haar slaap, hierdoor slaapt ze nooit langer dan 45minuten tot een uur. Na een schone luier aan gedaan te hebben krijg ik haar ook met geen mogelijkheid meer in slaap! Ik begin echt radeloos te worden, ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Het wordt op deze manier steeds lastiger voor haar om te leren slaapcyclus te koppelen en zelf in slaap te vallen.
Het is niet maar een enkele keer maar nu al weken, zoizo het middag dutje en dan kan het zomaar ook nog de andere 2 dutjes zijn en snachts komt ook nog wel eens voor de laatste tijd. Haar poep is best wel dik en ik heb al geprobeerd wat sinaasappelsap door t fruit te mengen, extra water in de fles of gewoon extra water te geven. Olie door de hapjes. Dit allemaal om de poep wat dunner te maken, omdat ik dacht als ze het makkelijker uitgepoept krijgt dan poept ze misschien niet zovaak.
Nu weet ik gewoon niet meer wat ik moet doen, ze slaapt veel te weinig op een dag, kan geen slaapcyclus aan elkaar koppelen waardoor die hazenslaapjes in stand blijven en het alleen in slaapvallen gaat ook niet omdat ik wil proberen of ze nog slaapt na een schone luier en als ik haar dan gewoon in bed leg gaat het zoizo niet lukken omdat de slaapdrang niet meer zo groot is.
Sorry voor het lange verhaal, maar ik weet het gewoon niet meer.
Hebben jullie nog tips wat ik kan proberen?