4 Reacties
4 jaar geleden
Hier ook een wildebras hoor! Soms ook van die momenten dat hij hier met zijn hoofd naar achteren knalt! En nu soms ook een enkele keer met zijn hand slaan en dat dan tegen zijn gezicht, dit kan dan komen door de tandjes! Wellicht is het een combinatie bij je zoontje van een wildebras zijn en tandjes?! Succes mama 😘
4 jaar geleden
Ps: wij moeten volgende week naar het cb en dan zal ik ook dit navragen.
4 jaar geleden
Hier doet m'n zoontje dit ook. Inderdaad zichzelf heel hard achterover gooien tegen onze borstkast, tegen de tafel en de verwarming en als hij in zijn eetstoel zit doet hij het daar ook.
Zo ver ik weet is dit hoofdbonken en is het een vorm van prikkelverwerking of omdat ze oorpijn hebben, last van de tandjes etc.
https://www.zwangerenportaal.nl/baby/hoofdbonken-baby-wat-moet-je-weten
4 jaar geleden
Mijn dochter deed dit ook en ik wist niet waarom ze dit deed en toen kwam ik er achter dat ze dit alleen deed als ze het echt ergens niet mee eens is. (Ook al bleef ze lachen alsof ze te vreden was). Dus als ze niet in de stoel wil zitten dan naar achter tegen de stoel of op schoot tegen onze borst, (zie het als overstekken). ze begon dit steeds vaker te doen , dan begon ik de zoektocht met wat ze dan wel wilt. De ene keer is het spelen de andere keer wilt ze naar buiten wandelen de andere keer staan lopen of een snack en ga zo maar door. Nu doet ze het echt alleen nog als ze dus iets echt niet wilt of klaar mee is.