8 Reacties

4 jaar geleden

Misschien een te kort tongriempje?

4 jaar geleden

Waarschijnlijk zit zijn lipje dan niet goed om de tepel en komt er lucht bij

4 jaar geleden

Reactie op Merelln

Waarschijnlijk zit zijn lipje dan niet goed om de tepel en komt er lucht bi ...
Ga er op letten

4 jaar geleden

Het zou ook spruw kunnen zijn, is zo tong wit? Of de binnenkant van zijn wangen?

4 jaar geleden

Reactie op Danique Ter Haar

Het zou ook spruw kunnen zijn, is zo tong wit? Of de binnenkant van zijn w ...
Nee dat niet daar had ik al gelijk naar gekeken☺️

4 jaar geleden

Reactie op liesje19

Nee dat niet daar had ik al gelijk naar gekeken☺️
Het kan ook wel spruw zijn zonder dat er iets wit is in de mond, dat heeft onze kleine ook helaas. Je zou even met een lactatiekundige kunnen overleggen of laten kijken, die herkennen spruw ook zonder witte aanslag (een huisarts meestal niet).

4 jaar geleden

Mijn zoontje deed dit ook opeens met 2 maanden. Na een weekje ging het ook weer over. Ik probeerde m’n borst tijdens het voeden te ondersteunen zodat hij het vacuüm niet verbrak. Of legde hem opnieuw aan. Hopelijk gaat het bij jou ook over!

4 jaar geleden

Hoi, ik weet niet of dit nog speelt maar mijn dochter(7weken) heeft dit ook en het werd steeds meer. Ik heb een lactatiedeskundige langs laten komen. Mijn dochter bleek net een te kleine hap te nemen, hierdoor kon ze de stroom melk niet goed aan. Dat klakken is dan een noodstop zegmaar. Mocht je het probleem nog hebben zou ik je zeker een lactatiedeskundige aanraden. Zij heeft heel goed geholpen. Mijn dochter heeft daarna ook veel minder andere klachten: minder krampjes, niet meer spugen, makkelijker boeren, drinkt rustiger.