36 Reacties
5 jaar geleden
Hier eigenlijk alleen ervaring met babyfoons met camera. Ik zou zelf niet zonder camera willen, maar dat is echt persoonlijk. Het komt bijvoorbeeld wel eens voor dat mijn dochter begint te jammeren in bed, als ik dan op het beeld zie dat zij nog steeds ligt, dan hoef ik er niet naartoe, want dan valt ze meestal snel weer in slaap. Staat zij al rechtop, dan weet ik dat ze echt klaar is met slapen.
In het begin, als ze nog heel klein zijn, dan is daar natuurlijk geen sprake van, maar ik vond het heel fijn om tussendoor te kunnen kijken om te zien hoe ze erbij lag. Sommige ouders geeft het schijnbaar meer stress met camera, bij mij was dit juist het tegenovergestelde. Kies dus waarvan je denkt dat het jou een veilig en geruststellend gevoel geeft. Er is geen goed of fout, vroeger hadden ze helemaal geen babyfoons en 20 jaar geleden bestonden er geen met camera.
Ik heb na 2 dure merk babyfoons te hebben gehad nu de ORRETTI V8 babyfoon en zou echt niet meer anders willen 😊
5 jaar geleden
Wij hebben deze gekocht €50,- bij Coolblue.
https://www.coolblue.nl/product/863426/eufy-by-anker-eufycam-2k-indoor-pan-tilt.html
5 jaar geleden
Ik gebruik deze camera al sinds de geboorte van mijn dochter en moet zeggen dat ik echt niet zonder kan! Is zo fijn omdat ik op mijn mobiel overal en altijd kan volgen. En het is ook nog goedkoop vind ik. Zwarte kost €29,36 en witte kost €38,30. Wat ook heel comfortabel maakt is dat er meerdere mensen tegelijk kan kijken via app.

5 jaar geleden
Sowieso met! Wij hebben de Luvion suprème connect. En de luvion easy oid voor de oppas en als we op vakantie gaan. Die eerste is qua functies stuk uitgebreider, maar ook een stuk duurder. Als je een budget versie wilt is de easy ook prima!
5 jaar geleden
Ik zonder camera en ga deze opnieuw bij mijn kleine meisje gebruiken.
Ik heb mij inderdaad af en toe wel een zorgen gemaakt over hoe mijn kindje in zijn bedje lag. Ik ben vaak op en neer gelopen, maar ik kreeg wel vertrouwen in hem dat het goed zat. Ik gebruikte ook slaapzakjes. Wat ik nog geruststellender vond.
Om mijn heen zag ik vriendinnen met camera en zij wijkte niet af van het schermpje. Dat ding ging overal mee naar toe. Ieder zijn eigen ding.
Maar ik vind mijn manier fijner, ik vond er rust bij. Dan maar wat vaker op en neer in het begin.
5 jaar geleden
Reactie op Kvdb
Ik zonder camera en ga deze opnieuw bij mijn kleine meisje gebruiken.
Ik h ...
Daarbij had ik ook van mijn collega gehoord dat zij via haar babyfoon een ander gezin kon zien. .. bizar toch!!
Dus kijk alsjeblieft goed wat voor babyfoon je aanschaft. Hoe je hem beveiligd. Want je weet maar nooit tegenwoorden met die hackers
5 jaar geleden
Wij hebben één zonder camera gekocht. De Alecto DBX-88. We hebben wat mensen in onze omgeving gevraagd en die gebruiken allemaal een babyfoon zonder camera. Als je kindje huilt loop je toch sowieso heen was hun mening.
Ik ben daarnaast bang dat ik met camera de hele avond naar mijn kindje kijk. Niet echt rustig voor jezelf. Maar dit is persoonlijk natuurlijk.
5 jaar geleden
Zonder camera vind ik persoonlijk het fijnst. Ik zie bij vrienden dat zij continue op het schermpje blijven kijken. Zonder camera leer je ook een beetje die afstand aan te nemen en te vertrouwen dat de kleine zich wel redt. Als er écht iets is hoor je dat toch wel aan de manier van huilen is mijn ervaring. Maar doe vooral waar je je prettig bij voelt!
5 jaar geleden
Ik ben blij met onze Luvion Essential. Ik vind het prettig om even te kunnen zien of ze nog lekker ligt te slapen.
Soms wordt ze halverwege haar tukkie wakker, maar gaat ze uiteindelijk wel weer liggen slapen. Als ik dan in haar kamer zou komen, slaapt ze niet meer verder, maar nu dus wel. Dus voor ons werkt het super.
5 jaar geleden
Ik had eerst alleen met geluid maar daardoor kon ik niet goed horen of ik er echt naartoe moest of dat ze gewoon zichzelf even in slaap moest mekkeren. Daarna een camera van Kruidvat gekocht voor €20./ werk perfect en heb je overal verbinding. Zolang je WiFi maar thuis goed werkt natuurlijk. Je kan meerdere camera’s op koppelen dus dat is ook erg prettig en het beeld is ook super !
4 jaar geleden
Wij hebben een camera waarvan we de beelden kunnen zien op onze gsm. Dus nu ben ik aan het werk en kan kijken of mijn kleine schat lekker slaapt.
4 jaar geleden
Wij hebben een Philips agent met camera. Mijn man wou dat graag..
Je kan de camera ook uitzetten en hij kan op trilstand in de nacht