25 Reacties
5 jaar geleden
Ik ben van plan om een leuke jungle thema babykamer te maken. Er komt een mooie muurschildering op de muur 😊
5 jaar geleden
Ik had al vanalles uitgestippeld en opgeslagen op pinterest ver voordat we bezig waren om een kindje te krijgen🙈 nu ben ik zwanger van onze eerste en is me verslaving van pinterest alleen maar toegenomen 😅 echt een super handige app voor inspiratie
5 jaar geleden
Ben ook allemaal plaatjes aan het opslaan. Deze kamer kan zowel voor jongen als meisje en past goed bij onze stijl

5 jaar geleden
Ik had al vanalles uitgestippeld en opgeslagen op pinterest ver voordat we ...
Precies dit 🤣 het overzicht valt volledig weg en manlief doet ook nog eens mee dus de ideeën zullen er genoeg zijn, dan nog keuzes maken straks. 🤪 ik wil ook echt van alles al kopen qua kleding en rompertjes en knuffeltjes enzo echt niet normaal 😝
5 jaar geleden
Reactie op wkm93
Precies dit 🤣 het overzicht valt volledig weg en manlief doet ook nog eens ...
Jaa maar echt hoor! Haha en alles is ook zo schattig 😍 ik ga wel wachten met dingen kopen tot 18 november, dan hebben we de vitaliteitsecho dus dan hebben we iets meer zekerheid
5 jaar geleden
Dit is de babykamer van mijn zoontje van 1 jaar! (Inmiddels is zijn bedje verlaagd, anders klimt hij er zo uit😋) Ik heb al mn babymeubels van de ikea. Misschien een leuke tip: ipv knoppen of beugels kun je ook stukjes leer gebruiken als handvatten, zoals je ziet bij de lades onder het bedje!

5 jaar geleden
De commode en lamp zijn van de ikea. De leren handvatten heb ik los erbij gekocht bij de ikea.🤗 Ik heb veel ideeën opgedaan van Pinterest.

5 jaar geleden
Reactie op Koru1980
Ik ga hiervoor, aangezien ik verwacht dat het een jongen wordt. Mijn man ka ...

Haha... hier hetzelfde. Wij willen ook voor okergeel gaan icm grijs, ongeacht het een jongen of een meisje wordt.
Mijn man kan ook alleen maar jongens maken (heb er 2) net als zijn vader, opa en overgrootvader... we zullen ons een hoedje schrikken als het straks toch een meisje wordt🤣🤣
5 jaar geleden
Reactie op MamavanBart
De commode en lamp zijn van de ikea. De leren handvatten heb ik los erbij g ...

Heel mooi en leuke kamer zeg, ik twijfel ook voor deze kast te kopen en welk bedje is het van Ikea toevallig de link? En welke kleerkast heb je dan?
5 jaar geleden
Reactie op MOMNITA
Heb je de kamer nu al klaar 😮😮
Neejoh. Ik ben pas 5 weken zwanger. Deze kamer is van mijn zoontje van 1 jaar. Maar hij krijgt over een paar maand een grotere slaapkamer en deze kamer wordt dan van zn broertje of zusje. 😉
5 jaar geleden
Reactie op naomi89-24
Heel mooi en leuke kamer zeg, ik twijfel ook voor deze kast te kopen en wel ...
Dankjewel! Ik zag net op de ikea site dat dit bedje niet meer te koop is volgens mij. 😲 Het babybedje heet "Stuva Följa babybedje met lades". (Gekleurde knoppen hebben wij er niet bijgekocht). Op google laat die het bedje zien, maar als je er op klikt dat geeft die een foutmelding. ☹
De link van de handvatten heb ik wel: https://www.ikea.com/nl/nl/p/osternas-leren-handgreep-gelooid-leer-20348896/
Link van de kast: https://www.ikea.com/nl/nl/p/hemnes-ladekast-8-lades-wit-gebeitst-10239280/
En dit is mn "melkstoel" waar ik borstvoeding gaf 😋 https://www.ikea.com/nl/nl/p/koarp-fauteuil-gunnared-beige-zwart-s29221713/
Ik heb geen kledingkast. De babykleren zijn zo klein. Die kon ik makkelijk kwijt in twee van die grote lades van de commode. Zo hou ik meer ruimte over op de kamer 😊
Veel shopplezier straks voor de babykamer!! 👶