46 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg want ik wil ook graag baby kamer met oud roze

4 jaar geleden

Ik volg ook !

4 jaar geleden

De Flexa strak in de lak bij Karwei is in de aanbieding 50% korting. Ik heb gisteren 3 potten Oud Roze opgehaald.☺️

4 jaar geleden

Reactie op Draaakie

De Flexa strak in de lak bij Karwei is in de aanbieding 50% korting. Ik heb ...
En hoe vindt je de kleur in het echt?:)

4 jaar geleden

Dit wordt bij ons 1 wand, de rest houden we wit.

4 jaar geleden

Reactie op tessagp

En hoe vindt je de kleur in het echt?:)
Nou ik ben dus nog niet begonnen met schilderen. Het zit nog in de pot. Ik vind het een mooie kleur. Maar moet het zien op de muur natuurlijk. We gaan in de laatste week van februari het kamertje schilderen

4 jaar geleden

Ik heb dit behangetje gekocht. Echt een fantastische mooie rustige kleur.

4 jaar geleden

Ik heb dit behangetje gekocht. Echt een fantastische mooie rustige kleur.
Oh die is mooi! Waar heb je hem vandaan?:)

4 jaar geleden

Reactie op Draaakie

Dit wordt bij ons 1 wand, de rest houden we wit.
Heel gaaf, deze wilde ik ook op een muur in oud roze. Zag het al helemaal voor me. Maar ja, het wordt een jongen hier. Dus nu andere plannen haha

4 jaar geleden

Wij hebben combi oudroze en grijs... dit behang hadden we al voor de geboorte van onze dochter

4 jaar geleden

Een goede app voor inspiratie is pinterest (zoekterm babykamer roze/ oudroze, nursery pink etc.). Vaak staat ook de verfkleur erbij genoemd. En kijk eens voor leuke kamers en inspiratie op www.kinderkamerstylist.nl.

4 jaar geleden

Dit hebben wij op de muur laten maken 🥰

4 jaar geleden

En dit is de andere kant 🤗

4 jaar geleden

Wij hebben dit behang besteld voor 1 muur en de andere muren worden of licht roze of wit, moeten nog even kijken wat er het beste bij past.

4 jaar geleden

Ik heb dit behang besteld voor een muur en dan wil ik het graag met oud roze/witte muren combineren

4 jaar geleden

wij gaan voor Farrow & Ball 231. heel mooi zacht oud roze kleur

4 jaar geleden

Ik ga ook voor oud roze in combinatie met lichtgrijs, ik weet het niet zeker (heb de kleur nog niet in het echt gezien), maar ik ga denk ik voor heartwood van flexa of shadow pink van histor

4 jaar geleden

Wij hebben al een stukje oud roze. We hadden een wolk en een maan geschilderd en daar willen we zoiets aan behang overheen voor onze dreumes. Met accessoires wil ik dan oud roze en oker geel + wat beige natuurtinten enz terug laten komen. Babykamer voor nr. 2 weten we nog niet omdat ik eerst het geslacht wil weten (nog drie weken geduld tot de 20 weken echo😅)

4 jaar geleden

Reactie op gmz26

Ik heb dit behang besteld voor een muur en dan wil ik het graag met oud roz ...
Van waar heb je dat behang?:) heel mooi!

4 jaar geleden

Reactie op tessagp

Van waar heb je dat behang?:) heel mooi!
Dankjewel☺️ van https://www.yumibaby.nl/nl/collections/sale-2 heb ik het besteld. Je hebt daar verschillende keuzes voor behang en meerdere leuke producten voor babykamer ☺️