64 Reacties

4 jaar geleden
Reactie op Liesjexx
Oohh wat mooi en duidelijk zeg. Ik krijg hem aankomende woensdag binnen ik ...
Ja we waren erg verbaasd met de kwaliteit. Deze echo is ‘s avonds gemaakt, weet niet of dat nog uitmaakt. Lekker genieten van je kleine aankomende woensdag!! ☺️

4 jaar geleden
Reactie op DWB
Jaaa leuk hé! Wij hebben hem tot maandag, en hebben een hele boel leuke fil ...

Mooie echo! Dat handje! ☺️

4 jaar geleden
Reactie op 30mei2021
Hoe lang kan je zoiets huren en wat is de prijs?
Volgens mij zolang als je wilt. Het minimum aantal dagen is 3. Ik was €74 kwijt voor 3 dagen incl. verzending en een laptop. Je kan ook je eigen laptop gebruiken, moet je wel eerst de software daarop installeren. Als je klaar bent verpak je hem in de koffer die gaat in de doos. Retour sticker erop en dan afgeven bij de post. Je krijgt gel meegeleverd.
Je kan hem huren op www.mybabywatcher.com

4 jaar geleden
Reactie op famof5
Ik heb gehoord dat de stralingen teveel niet goed zijn voor de baby
Er zit een vergrendeling op. Hij slaat automatisch af en je kan niet zoveel echo’s maken. Daarnaast kan je er zelf voor kiezen om hem eenmalig te gebruiken. Ik maak namelijk geen gebruik van het limiet wat er op zit. Stralingen zijn minder dan de apparatuur in een echopraktijk. Ik heb hem gehuurd ter vervanging van de pretecho waar ik anders als het open had geweest ook heen had gegaan rond deze periode.
Zoals met alles tijdens je zwangerschap blijft het een gezond verstand gebruiken bij wat je doet, inneemt, onderneemt etc. ☺️

4 jaar geleden
Volgens mij zolang als je wilt. Het minimum aantal dagen is 3. Ik was €74 k ...
Zie je de beelden op de laptop wat je toegestuurd krijgt?

4 jaar geleden
Ik heb ooit op de negenmaandenbeurs waar babywatcher aanwezig was een echo gemaakt maar toen kon ik het geslacht niet zien, was afgeschermd zei die vrouw. Is dat thuis ook zo? Later op de beurs heb ik alsnog een geslacht echo laten maken maar dacht misschien doen ze dat met die reden dat je ergens anders nog geld uitgeeft voor een geslacht echo op de beurs.. Of is het altijd afgeschermd?

4 jaar geleden
Super leuk wist hier helemaal niet van. Maar kon je zelf het geslacht ook zien of was dat onduidelijk?

4 jaar geleden
Reactie op Tami
Zie je de beelden op de laptop wat je toegestuurd krijgt?
De laptop is nu je echobeeld. Daar wordt live de beelden naar gestuurd☺️

4 jaar geleden
Ik heb ooit op de negenmaandenbeurs waar babywatcher aanwezig was een echo ...
Doordat het lage stralingen zijn kun je hiermee niet het geslacht zien. Misschien wel bij 30 weken? Maar op de site staat dat je dat hiermee niet kunt zien. Op een gegeven moment was de baby aan het koprollen, maar niks kunnen zien. Of het komt omdat het misschien een meisje is 😋😅

4 jaar geleden
Dit is alles wat ik kon zien, maar geen idee wat het dan is 😅

Ik denk een jongetje