14 Reacties
3 jaar geleden
Ja leuk, goed voor de sociale ontwikkeling, spelen met ballen en lekker klimmen.
3 jaar geleden
Onze dochter kan ook nog niet lopen. Heeft met dr eerste verjaardag een jaarkaart van ballorig gekregen van opa. En ze vind het echt geweldig. Dus zeker een aanrader.
3 jaar geleden
Ja helemaal leuk! De onze tijgert, kruipt en trekt zich overal aan op. Ballenbak was een succes, de zachte trap zelf omhoog en door dat doolhof heen klauteren vond hij ook heel leuk.
3 jaar geleden
Bij Monkey town heb je ook peuterochtenden. Kindjes tot 4 jaar betaal je dan minder voor en begeleiders vanaf 18+ gratis entree.
3 jaar geleden
ja super leuk! zelf wacht ik weer tot de school vakanties voorbij zij want de grotere kinderen zijn mij te wild als mijn dochter daar op de grond ligt,.maar onder school tijd zijn de kids max 4 jaar
3 jaar geleden
Hier in de buurt is zoiets speciaal voor kindjes tot 6 jaar, daar zijn we gister toevallig geweest. Het ligt er denk ik ook aan hoe je kindje is. Er was een deel speciaal voor 0-3 jaar maar daar was verder niemand dus vond mijn kindje te saai. Ze is heel sociaal dus ze wil heel graag meedoen met de andere kindjes, maar die keken niet echt naar haar om omdat ze in hun ogen nog een baby is. Er waren ook vooral oudere kindjes (3/4/5). Dus ik had het idee dat het beter zal zijn als ze iig kan lopen. Ik vond het soms ook nog een beetje gevaarlijk want dan stond mijn dochtertje onder bij een springkussen te kijken waar dan ineens keihard oudere kindjes vanaf komen gevlogen. Mijn dochtertje zelf vond het volgens mij hartstikke leuk en heeft daarna ook heel lang geslapen, dus genoeg indrukken haha.
3 jaar geleden
Wij zijn gisteren en eergisteren geweest. En ze vond het echt geweldig. Speciaal baby gedeelte voor kindjes tot 3 jaar. De 2e dag ging ze al echt klimmen en ervan af van Z'n kleine klimparcourse voor baby's. Voor de ontwikkeling volgens mij heel goed. Ze wou ook graag met andere kindjes mee, en ziet veel van andere. Ik denk dat het wel geslaagd is en dat ze voor haar ontwikkeling er wel goed aan doet. Ze moet nog leren kruipen en staan en lopen. Maar ze is op de goede weg.