26 Reacties
één jaar geleden
Hier ook al zeker 5 weken van dat. Gaan slapen is echt een ramp. Valt alleen in slaap als we er beide langs liggen. Is super uitgeput...
één jaar geleden
Oh jee, dat is dus niet erg hoopgevend 😅. Wat hebben jullie dan al uitgeprobeerd wat niet werkt? 😛
één jaar geleden
Reactie op HollyJolly
Oh jee, dat is dus niet erg hoopgevend 😅. Wat hebben jullie dan al uitgepr ...
Alles? 🤣 gewoon zoals anders, troosten, terugleggen, even extra knuffelen, liedjes zingen, badje, extra fysiek spelen, ... het enige wat werkt is na een aantal pogingen samen in ons bed liggen en hem in slaap laten vallen. Ben zelf 32 weken zwanger en heb de fut niet om er tegenin te gaan.
één jaar geleden
Reactie op Ellenvk
En hoelang duurde dit? Hier bijna 6weken bezig ook soms samen slapen maar ...
Zal hier ook al een week of 5 a 6 zijn denk ik. Nog steeds bezig. Ben net beneden...
één jaar geleden
Hier bij 18 maanden gehad.. duurde zo een 8 weken.. vanaf 6 weken wel de 'chair' methode gebruikt.. want bij ons in bed slapen was echt geen optie meer en camping bedje op onze kamer ook niet.. methode duurde dus totaal bijna 2 weken en toen was alles weer normaal👍🏻
één jaar geleden
Hier vanacht ook toegegeven en ze in ons bed laten slapen. Links de baby in de cosleeper, rechts (tussen ons in) de peuter. Wat een nacht. Wij zijn gesloopt want een peuter extra in bed met al gebroken nachten met de baby 😫 En ik heb echt elk ledemaat van m'n dochter in m'n gezicht gehad vanacht denk ik. 😅
Voorlopig weinig zicht op verbetering, ik hou dit geen weken vol. 😬
één jaar geleden
Hoera! Hier al 2 nachten weer normaal in z'n eigen bedje geslapen. Heb een beloningssysteem met stickers gemaakt en hij is er zot van 😄 laat ons hopen dat we nu vertrokken zijn...
één jaar geleden
Reactie op HollyJolly
Hier vanacht ook toegegeven en ze in ons bed laten slapen. Links de baby in ...
Zou een ledikantje of campingbedje voor de peuter bij jullie op de kamer passen? Dan kunnen jullie wellicht wat rustiger liggen dan met zo’n beweeglijk kind erbij in bed.
één jaar geleden
Reactie op Anoniempje9090
Hoera! Hier al 2 nachten weer normaal in z'n eigen bedje geslapen. Heb een ...
Oh da's geweldig! Hoe breng je dat dan naar je kindje toe (hoe leg je het uit?)?
één jaar geleden
Reactie op Preitaart
Zou een ledikantje of campingbedje voor de peuter bij jullie op de kamer pa ...
Ja mijn man gaat nu mee op haar kamer slapen, en ik blijf bij de baby... Ook niet ideaal maar iedereen krijgt meer slaap en de kinderen maken elkaar niet wakker.😅
Voorlopig nog geen verbetering...
één jaar geleden
Reactie op HollyJolly
Oh da's geweldig! Hoe breng je dat dan naar je kindje toe (hoe leg je het u ...
Eigenlijk gewoon heel simpel uitleggen. We vertellen savonds als hij moet gaan slapen dat hij morgen een sticker krijgt als hij flink in z'n eigen bedje slaapt. Heb zelf op een A3 papier vakjes getekend waar hij ze kan inplakken. Hij begreep dat eigenlijk meteen. Sochtends zegt hij nu zelf "flink slapen, sticker!!"
één jaar geleden
Eigenlijk gewoon heel simpel uitleggen. We vertellen savonds als hij moet g ...
Bij deze het (primitieve 😄) stickerblad. Maar hey, al 5 stickers op rij!
één jaar geleden
Bij deze het (primitieve 😄) stickerblad. Maar hey, al 5 stickers op rij!
Ga het toch eens bekijken of het hier ook kan werken 😅.
Vanacht wel pas om 5h eruit moeten gaan voor de peuter te troosten (en erbij te gaan liggen) dat is vooruitgang 🙌 (eerdere 'achten was om 13h)
één jaar geleden
Vandaag bij Cb geweest en hun advies was, laten huilen. Dat is opvoeden en we mogen ons haar niet door haar laten manipuleren. 🤯
Een oor in, ander oor uit. Ik weet echt wel het verschil tussen mijn dochter die blinde paniek heeft of die komedie speelt hoor. Wat een verschrikkelijk advies...
één jaar geleden
Reactie op Ellenvk
Laten huile is zorgen voor trauma's
Echt slecht advies
Hier zeide ze om ...
Ja dat dacht ik echt toen ze dat zei: lekker een trauma bezorgen aan een bang kind dat hoort bij opvoeding 😳🙈