56 Reacties
5 jaar geleden
Nog een hier. 😔 ik probeer me vast te houden aan het feit dat ik geen reden heb om me zorgen te maken. Maar de laatste tijd zijn er echt veel berichtjes van een missed abortion. 😓
5 jaar geleden
Ik word daar ook zeer onrustig van al die berichtjes van missed abortion ik vind het vreselijk voor de mamas die dit mee maken maar het is wel zeer beangstigend om dat continu te lezen:. Ik heb 2 gezonde kids en toen had k deze app niet en ging k ook helemaal niet vanuit dat het mis kon gaan. Nu sinds deze app bij deze 3e zwangerschap maak k me veeel meer zorgen. Zo zie je maar dat alles wat je leest echt indruk kan maken
5 jaar geleden
Geen kwaaltjes zegt niks. Ik nen zwanger van me 3e en bij de 1e had ik ook helemaal nergens last van. Bij de 2e soms wat misselijk en nu continu de hele dag misselijk en buikpijn. Vaak bij je 1e heb je de minste kwalen
5 jaar geleden
Reactie op jixp
Ik word daar ook zeer onrustig van al die berichtjes van missed abortion ik ...
Dit inderdaad! Zelf ook een MA gehad in september maar over deze nieuwe zwangerschap was ik eigenlijk helemaal niet onzeker.. tot ik al die berichtjes zie en lees 😓
Het maakt me weer opnieuw onzeker en ik denk dat ik ook ga stoppen met dit forum.
5 jaar geleden
Reactie op jixp
Ik probeer maar te onthouden het gaat vaker goed dan mis
Exact dit 🤞
5 jaar geleden
Ja ik herken dat ook, waardoor ik amper van mijn zwangerschap geniet. Probeer het niet te lezen en vaak zit er meer achter als het misgaat hoor. Als het niet in de familie zit of je geen bloedverlies hebt en goede echo’s moet je gewoon op je lichaam en de baby vertrouwen 😘
5 jaar geleden
Ja ik herken dat ook, waardoor ik amper van mijn zwangerschap geniet. Probe ...
Langs de ene kant weet ik dat, maar ben geadopteerd vanuit India en heb geen idee van mijn familiale achtergrond :/
5 jaar geleden
Ik zit er precies het zelfde in als jij! 2 goede echos gehad met een mooi kloppend hartje, een keer bloed verlies gehad na de seks (dat was wel even schrikken). Verder bijna geen kwaaltjes alleen in week 5/6 af en toe misselijk en wel al weken heel erg moe maar dat is ook wel een beetje normaal voor mij. Ik lees de negatieve topics niet meer omdat het me heel onzeker maakt. Iedere keer als ik ga plassen, ben ik bang voor bloed, bij iedere darm kramp denk ik dat het mn baarmoeder is. Ik ben zoooo blij als ik die 12 weken voorbij ben. En ik weet dat het ook daarna nog fout kan gaan maar ik kijk uit naar week 12 😊
5 jaar geleden
Reactie op Kever
Ik herken mezelf wel in jou verhaal. Ben morgen 10w6d en heb nog helemaal ...
Hey kever hoezo heb je nog helemaal geen echo gepland? Bij 8 weken mag het al en 12 weken zou je weer een echo moeten krijgen! Ik zou dr achter aan gaan dan zal je ook wat rustiger en opgelucht zijn als je je baby’tje ziet
5 jaar geleden
Hoi sunshiner, ik ben nu ook 9 weken en 2 dagen zwanger. In het begin maakte ik mezelf helemaal gek en las ik alle missed abortion forums. Mijn man gaf aan dat ik daar echt mee moest stoppen want ik maakte mezelf helemaal gek!! Na mijn echo op 7+2 hoorde ik het hartje kloppen bij de Vk! Vk gaf aan dat het hartje super klopt en dat alles er goed uit ziet! Ik ben sindsdien erg opgelucht maar natuurlijk ook gespannen. Ik lees geen missed abortion forums meer en probeer alleen positieve forums te lezen. Ik hou mij ook bezig met als God het niet wil dan zal daar een reden voor zijn als het verkeerd zou gaan. Dat helpt mij enorm natuurlijk zal het een klap zijn als het echt niet goed gaat en wil heel graag weer een echo om te zien hoe het baby’tje er nu uit ziet en of het hartje nog steeds zo mooi klopt. Ik moet wachten tot 31 december.. maar goed we moeten er het beste van maken en een tip van mij! Lees die forums niet sla ze over! Het kan altijd mis gaan de gehele zwangerschap dus probeer je lichaam te ontspannen en bijvoorbeeld te verdiepen in zwangerschapskleding, inrichting babykamer, materialen apparatuur dat je nodig zal hebben? Goed ik wens iedereen het beste en het is allemaal makkelijker gezegd dan gedaan! 🥰🥰
5 jaar geleden
Ik heb exact hetzelfde. Ik had hier ook al eens een topic over geschreven. Ik ben nu 7 + 5 en heb op 6 + 3 een goede echo gehad waarbij een duidelijke hartslag aanwezig was en zelfs al een beweegelijk kleine spruit. Ik las ergens dat de kans na het zien/horen van een hartslag veel lager wordt dat het misgaat. Maar toch door al de negatieve berichten maak je jezelf gek he.. Ik probeer het ook zo min mogelijk te lezen, maar vind het toch moeilijk. Maandag heb ik weer echo, ik verlang heel erg om te zien of alles goed is en om weer even gerust te zijn (ook al is het maar een paar daagjes).
5 jaar geleden
Reactie op Hirashahx
Ik begrijp je helemaal! Ik heb ook niets van kwaaltjes en al 3 goede echo´s ...
Ik denk het ook, en de gynaecoloog zei ook dat ik me pas zorgen moest maken als er plots felle pijn en/of helderrood bloedverlies moest optreden, maar toch.. Dan denk ik, de personen met missed abortions hebben het ook niet voelen aankomen...