Wij hebben een wieg met een ovaal matrasje met de maat 40x80Cm. Ik ben opzoek naar beddengoed. In deze maat is het beddengoed vaak niet voor ovale matrassen. Heeft iemand tips voor websites/winkels. Iemand die misschien ervaring of ook dit maat matrasje heeft? Of past het beddengoed voor rechthoekige matrassen hier ook mooi om? Alvast bedankt.
Dat past er goed omheen? Ik dacht al zal wel aan mij liggen dat ik het niet vind. 馃槀 dat scheelt een hele hoop. Voor rechthoekige is er genoeg te vinden bedankt!
Als je jersey (stretch katoen) gebruikt en het ver genoeg om t matrasje trekt zou het wel netjes moeten zitten hoor.
En sowieso, als er aan de rand een paar plooitjes zitten heeft je baby daar geen last van hoor 馃槈
Matrasje in onze kinderwagen was ook ovaal maar daar deed ik gewoon de normale wieg-hoeslakens van de Hema over. Klein beetje recht trekken en dan past het prima!
Wij hebben ook een ovale wieg maar gebruik gewoon de normale hoeslakentjes. Hier zit rondom elastiek zo kun je ze in het wiegje, kinderwagenbak(die vaak ook rond loopt) en op het verschoningskussen gebruiken