15 Reacties

5 jaar geleden

Iets wat tuttig is kun je wel stoer maken door het anders te combineren. Beetje creativiteit en je komt er wel hoor.

5 jaar geleden

I know! En hoezo dragen zwangeren opeens Minnie en Mickey Mouse? Van die kinderachtige printjes?

5 jaar geleden

Hi , ik herken dit ook😖 Walgelijk heb ik ook. Ik houd ook van stoer, netjes strak en soms ook casual style. Ik heb dus echt alleen basic tijdens de zwangerschap en koop ook echt geen kleding nu, ik heb zoiets wacht het lekker af na de bevalling. Nog paar weken te gaan🤰🏽 Geniet nog maar even van de laatste loodjes ♥️

5 jaar geleden

Jaa echt vreselijk😭

5 jaar geleden

Nou ik heb alleen broeken van de positie kleding hou er allemaal niet van met strikjes en franjes. Ik hou het basic.nu nog maar 4 weken dus ben er bijna.

5 jaar geleden

Oefff gelukkig ben ik niet de enige.. Soms voel ik me zo lelijk omdat ik me niet kan opdoffen en steeds het zelfde aan hebt. Inderdaad nog een paar weekjes!

5 jaar geleden

Hahaha kom je nu pas achter😜 denk niet dat je nu nog wil winkelen maar miss voor de volgende een x op Asos kijken! Heb je eindelijk een beetje keuze bij😅 en supermom heeft ook nog wel eens wat leuks. Maar ik weet hoe je je voelt hahah jankend voor de kast soms Succes nog even!!😘😘

5 jaar geleden

Same! Hahahaha. SHEIN heeft wel hele hippe leuke dingen! 🤩 En zit goed 👌🏻🥳

5 jaar geleden

Ik heb ook echt niet veel gekocht.. Weinig moois + ik vind het heel erg moeilijk dat het maar voor zo'n beperkte tijd is. Koop normaal redelijk bewust spullen die lange tijd mee kunnen.. Heb van vriendinnen wat geleend en paar spulletjes zelf gekocht. Waardoor ik 3 outfits heb voor kouder weer en 3 outfits voor warmer weer.. En dan maar snel genoeg wassen 😅 thuis loop ok gewoon in de kleren van mijn man 🤭 ben het ondertussen ook wel echt beu gedragen allemaal en zou zo graag nog eens gewoon gaan shoppen, maar ja, dat heeft weinig zin nu met die bolle buik 🙈 nog eventjes!!

5 jaar geleden

Ik snap vooral niet zo goed al die strepen 🙄

5 jaar geleden

Nee hier nog 1🤣 ik heb er daarom een sport van gemaakt om niet zwangerschapsdingen te kopen.. heb 2 onwijs mooie travelstof jurken die heerlijk meerekken.. een stretch kokerrok waar ik mijn oude shirts gewoon op aan kan, en een paar leuke alijn jurkjes/ tshirtjurkjes die ook heerlijk zijn voor na de bevalling straks als je je uiteraard nog niet zo strak voelt als ervoor.. allemaal via leuke online boutiques

5 jaar geleden

Hahaha verschrikkelijk idd! Het is echt alsof je zwanger bent en ook gelijk bejaard. Ik snap er ook niets van. Mijn stijl is meer klassiek en formeel en vind het ook mega lelijk allemaal. Ik heb 2 zwangerschapsbroeken. Inmiddels buik zo groot dat het niet meer past (en warm!!) Dus heb nu gewoon mega stretchy rokjes aan en dan een blouse / tshirt opgeknoopt net onder m’n borsten. Of wijde losse jurkjes

5 jaar geleden

Ugh absoluut mee eens, de mainstream winkels dan hè! Ik zou zeggen, download de ASOS app en zoek daar op zwangerschaps kleding, you’ll thank me later 😏😘

5 jaar geleden

Reactie op iowe

Ik snap vooral niet zo goed al die strepen 🙄
HAHAHA ECHT HÈ 😂😂😂

5 jaar geleden

Hahah moest hier wel even om lachen! Vooral ook die Mickey Mouse.. WAAROM?!?! Maar verder vind ik dat er genoeg mogelijkheden zijn om mezelf leuk te kleden nu ik zwanger ben. Veel basics (positie spijkerbroeken en shirtjes en topjes) gecombineerd met een jasje of jurkjes die gewoon meerekken tot zelfs van die stretch broeken die onder je buik kunnen.