48 Reacties
5 jaar geleden
Ik vind pampers merk heel fijn. Bij alle drie de kids gebruikt en voor de 4e ga ik ook weer voor pampers merk
5 jaar geleden
Wij hebben op mijn werk (kinderopvang) luiers van de kruidvat! Werken super!
5 jaar geleden
Bij mijn 3 kinderen heb kruidvat luiers gebruikt. Altijd tevreden over geweest en betaalbaar. Bij de 4e zal ik ze ook weer gebruiken.
5 jaar geleden
Wij gebruiken Kruidvat luiers overdag, en voor de nacht een pamper baby dry. Mijn zoontje is een buikslaper en zo lang zonder verschoning trekt de Kruidvat luier nét niet. Voor overdag zijn ze hartstikke fijn, ook qua prijs.
5 jaar geleden
Reactie op De Krullevaar
Wij gebruiken Kruidvat luiers overdag, en voor de nacht een pamper baby dry ...
Wat grappig hier was het andersom. De babydry hield het hier niet snachts.
Kruidvat altijd wel. Ook een Jongen en een Buikslaper. Maatje groter voor snachts helpt ook. En de flapjes bij de billen goed naar buiten.
5 jaar geleden
Eerste jaar altijd Kruidvat gebruikt. Tot ze gingen vernieuwen, toen vond ik t niks en hebben we een poosje pampers gehad. Zijn fijn maar vind ik zo duur.
Toen kwam "droog en vertrouwd" weer terug bij Kruidvat dus die weer gehaald.
Inmiddels gebruiken we alleen nog een broekje voor de nacht en ivm pasvorm halen we die bij jumbo, de Kruidvat is veel te breed.
Ik hoorde laatst wel dat de vertrouwd variant van Kruidvat weer uit t assortiment gaat, als dat zo is ga ik denk ik de gewone luiers van jumbo ook maar eens proberen want de broekjes bevallen echt héél goed.
5 jaar geleden
Mijn eerste kindje is inmiddels 2,5. In het begin meestal pampers gebruikt, we bestelden dan vaak een afgeprijsde maandbox bij bol.com. Later overgestapt op Kruidvat en sinds een tijdje gebruiken we die van Etos. Ook heb ik op den duur een aantal wasbare luiers (Totsbots) gekocht en die wil ik voor de tweede wat vaker gaan gebruiken.
5 jaar geleden
Mijn mama heeft een kinderopvang. Zij vertelt dat de kindjes verschillende soorten merken dragen van pampers tot Kruidvat of boni. Ze zegt dat ze allemaal van ongeveer dezelfde kwaliteit zijn en dat ze nooit door de pampers plassen (en ze zegt dat de kindjes serieus kunnen plassen ;) ) dus ik denk dat de meeste pampers wel goed zijn. Het is niet meer zoals vroeger.
5 jaar geleden
Mijn mama heeft een kinderopvang. Zij vertelt dat de kindjes verschillende soorten merken dragen van pampers tot Kruidvat of boni. Ze zegt dat ze allemaal van ongeveer dezelfde kwaliteit zijn en dat ze nooit door de pampers plassen (en ze zegt dat de kindjes serieus kunnen plassen ;) ) dus ik denk dat de meeste pampers wel goed zijn. Het is niet meer zoals vroeger.
5 jaar geleden
Reactie op Greedhon
Mijn mama heeft een kinderopvang. Zij vertelt dat de kindjes verschillende ...
Ja dat is ook zo, een beetje te goed zelfs 😅
Vroeger waren alle kindjes gewoon zindelijk met 2 jaar, maar tegenwoordig is het comfortabeler om lekker in je luier te blijven plassen en poepen