13 Reacties

5 jaar geleden

Ik ga gewoon een pyjama jurk dragen tijdens de bevalling. En erna ook, die zitten fijn

5 jaar geleden

Ik heb bij de primark een nachthemd met knoopjes van boven tot beneden gekocht. Koste €10

5 jaar geleden

Ik had deze op Amazon.nl gevonden, erg handig. Kost 30 euro. Er zijn knoppen achteraan als je kiest voor epidural verdoving en het is ook gemakkelijk om borstvoeding te geven.

5 jaar geleden

Ik heb via Amazon voor 20€ een jurkje met korte mouwen met knoopjes (tot ruim onder m’n borsten) voor huid op huid en heb er nog 1 van C&A ook 20€ met lange mouwen met knoopjes boven tot onder (deze is voor na bevalling en mocht ik in ziekenhuis moeten overnachten oid aangezien je na zwangerschap vaker koud hebt/normalere temp dan tijdens zwangerschap.

5 jaar geleden

Deze is van Amazon, als je ‘aibrou nachthemd’ intoetst komt ie naar boven. Mega zachte stof

5 jaar geleden

Deze van C&A ‘bigshirt’ ook super zacht stofje

5 jaar geleden

https://www.bonprix.nl/product/voedingsnachthemd-zwart-960134/ Ik heb deze gekocht!! Super zacht, echt heel comfortabel!

5 jaar geleden

Ik heb het bevallingsjurkje wel besteld. Vond het ook prijzig, maar de stof is hemels 😍 Ik heb er geen spijt van

5 jaar geleden

Reactie op Broedkip

Deze is van Amazon, als je ‘aibrou nachthemd’ intoetst komt ie naar boven. ...
Mag ik vragen hoe die valt kwa maat? Twijfel al een tijdje om deze te bestellen. 🙂

5 jaar geleden

Mag ik vragen hoe die valt kwa maat? Twijfel al een tijdje om deze te best ...
Ik heb maat M besteld, ik heb bij een andere topic een foto gedeeld, even kijken of ik die kan vinden. Met m’n bolle buik past dat dus prima.

5 jaar geleden

Niet echt charmant zo over m’n kleding maar heb je iig een beeld☺️

5 jaar geleden

Reactie op Broedkip

Ik heb maat M besteld, ik heb bij een andere topic een foto gedeeld, even k ...
Dankje, foto gezien ook. Weet ik genoeg nu kwa maat. Twijfelde tussen m en l.