9 Reacties

5 jaar geleden

Je kan ook gember en kamille proberen tegen de extreme misselijkheid. Is natuurlijk dus baat het niet dan schaadt het niet

5 jaar geleden

Reactie op Koru1980

Je kan ook gember en kamille proberen tegen de extreme misselijkheid. Is na ...
Dankje wel voor je tip, helaas lust ik geen gember. Mijn gaf het ook al aan, maar gaf al bijna over mijn nek als ik het ruik.

5 jaar geleden

Voor de misselijkheid werkte bij mij water met schijf citroen. De ergste misselijkheid ging ook over na 9 weken...nog even volhouden wellicht. Zou je minder kunnen gaan werken? Klinkt alsof het wat te veel is. Voor jezelf opkomen en anders inderdaad maar ziekmelden. Ik vind dat ook vreselijk om te doen, maar je eigen gezondheid en dat van de baby gaan voor

5 jaar geleden

Reactie op Rachel K

Dankje wel voor je tip, helaas lust ik geen gember. Mijn gaf het ook al aan ...
Je hebt ook gember capsules

5 jaar geleden

Gewoon ziekmelden en niet bezwaard voelen. Als er iets met jou of de baby gebeurt gaat zij zich ook niet schuldig voelen maar jou vervangen met een ander. Sorry not sorry

5 jaar geleden

Reactie op Emy89

Gewoon ziekmelden en niet bezwaard voelen. Als er iets met jou of de baby g ...
Helemaal mee eens! Heb mij tijdens de eerste zwangerschap de peentjes geweekt, nooit ziek gemeld. Maar na mijn werk en in de weekenden was ik niets meer waard. Maar zo hoort het dus niet. Als je zwanger bent, dan staat de gezondheid van de baby, en die van jou, voorop!

5 jaar geleden

Ik herken dat bezwaarde gevoel helemaal. Ik werk in de zorg dus thuiswerken is geen optie, maar ben inmiddels zo beroerd en uitgeput (9 weken) dat werken gewoon niet meer gaat. Het is ook niet verantwoordelijk meer. Dus helaas ben ik intussen wel ziekgemeld en ga arbeidstherapeutisch aan het werk, kan ik zelf de uren bepalen en naar huis als het echt niet gaat. Alle beetjes die ik kan doen helpen zei mijn manager, maar mijn gezondheid en vooral die van de kleine gaan voor (maar ik heb gelukkig de allerbeste manager van de wereld!) Ik zou echt voor jezelf kiezen nu. Als het over een paar weken hopelijk wat beter gaan zijn we weer inzetbaar 馃槉

5 jaar geleden

Bedankt dames voor jullie reactie en aanmoediging. Vandaag is het weer zover, dat ik me niet goed voel en graag thuis werk. Weer krijg ik een reactie dat ze me liever op het werk heeft, ze denk dat het wellicht beter gaat als ik werk, omdat het haar uitkomt. Niet dus heb nu besloten om voor mezelf te kiezen en blijf thuis en anders meld ik me ziek. Ze mag blij zijn dat ik thuis nog wat kan werken.