31 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb toevallig gisteren een bh gekocht (85F) en ik heb hem in 3 andere kleuren gekocht! Ik ga opzoeken hoe het model heet... geen loslopende boobies

4 jaar geleden

Geen idee, #team-no-boob hier, maar wilde even zeggen dat ik dus aan de titel al dacht dat jij dit topic had geopend 😂

4 jaar geleden

Volgensmij was het longline en dan met beugel echt ben in loveee (geen voedingsbh Thoo maar toch)

4 jaar geleden

#teamstrijkplank zou graag mee discussiëren🙈 Wens je veel succes met de zoektocht!

4 jaar geleden

Ik heb deze: https://www.wehkamp.nl/anita-maternity-voedingsbh-miss-anita-zwart-16160570/ is met beugel, de stof is heel zacht en makkelijk met voeden.

4 jaar geleden

Ik lees even mee, cup G hier. Echt een drama inderdaad!

4 jaar geleden

Reactie op HappyMum

Ik lees even mee, cup G hier. Echt een drama inderdaad!
Ik heb ook cup H bh's ! Ik heb gisteren een 85F bh gekocht (longline) en ik ben er i tie gelijk blij mee

4 jaar geleden

Dat is precies de reden waarom ik mn good ol' oude BHs alweer aan heb en maar al te graag me half uitkleed om te gaan voeden. Het was geen doen meer met die voedingsbhs. Maar ik lees mee... ondanks is erg wantrouwig ben en zelf bijna alle opties al gehad heb

4 jaar geleden

Beetje aan mij doneren?😅 #teamtheezakjes

4 jaar geleden

Hier maar een mager B cupje, maar wil toch even kwijt dat ze bij mij ook te pas en te onpas eruit floepen, vooral ‘s nachts. Heb de ideale voedings bh ook nog niet gevonden dus in die zin volg ik eventjes mee 😅

4 jaar geleden

Reactie op xavi'smommy<3

Ik heb ook cup H bh's ! Ik heb gisteren een 85F bh gekocht (longline) en ik ...
Met beugel?

4 jaar geleden

Reactie op Mirthe_1992

Zoiets als de eerste zoek ik. Maar sluit deze wel hoog op de borsten? Hij lijkt zo laag.

4 jaar geleden

Reactie op HappyMum

Zoiets als de eerste zoek ik. Maar sluit deze wel hoog op de borsten? Hij l ...
Ik vond hem hoog genoeg omdat hij bij mij mooi aansluit:) ze hebben van dit merk volgens mij nog hogere. Heb zelf 1 van freya nog gehaald maar die zat heel slecht. Terwijl het normaal 1 van mijn favoriete bh-merken is:) noppies is bij mij ook niet te doen…

4 jaar geleden

Net ontdekt #zalandostyle https://www.zalando.nl/noppies-beugel-bh-black-n1489n000-q11.html Ik vind deze echt heerlijk zitten! Hier ook E75

4 jaar geleden

Reactie op des721

Geen idee, #team-no-boob hier, maar wilde even zeggen dat ik dus aan de tit ...
Hahaha want jij kent mij 😂?

4 jaar geleden

Reactie op Mirthe_1992

Ja! De Bravado wordt hem! Ziet er top uit en mijn kraamverzorgster zei beter niet met beugel BH te nemen ivm kans op borstontstekingen 🙃😂👏🏼 - ik zal updaten hoe hij zit! 💫😍

4 jaar geleden

Reactie op 24babywatcher

Hahaha want jij kent mij 😂?
Nee, maar je hebt wel een grappige, kenmerkende schrijfstijl 😄

4 jaar geleden

Reactie op des721

Nee, maar je hebt wel een grappige, kenmerkende schrijfstijl 😄
👏🏼 Merci Merci! Hahaha 💫😂

4 jaar geleden

VANAVOND KOMT IE BINNEN 🤩😏