5 Reacties

één jaar geleden

Ik herken het heel erg. Wij hebben hebben dit probleem al sinds vorig naar toen hij 7 maanden was. Uiteindelijk kwamen we erachter dat het kwam omdat hij in de ochtend vaak een poepluier heeft, weet niet of dit bij jullie ook het geval is? Ik heb het in ieder geval losgelaten, ik heb zoveel geprobeerd zelfs een slaapcoach. Ik zou misschien een langere wakkertijd aanhouden en minder overdag laten slapen.

één jaar geleden

Reactie op hardetherlepel

Ik herken het heel erg. Wij hebben hebben dit probleem al sinds vorig naar ...
Ja soms een poepluier maar soms ook niet dus denk niet dat het daaraan ligt. Maar bedankt om mee te denken!! Hier ook wel al slaapcoaches geprobeerd maar vanaf ik het losliet, ging het eigenlijk stilaan beter. Misschien idd middagdut beperken tot 2u en overgaan tot langere wakkertijd?

één jaar geleden

Hey, Ik heb geen tips. Wel de ervaring. Het is echt een bende met slapen op het moment. 2u snachts wakker worden en het hele huis bij elkaar gillen. Of 4.30. Sliep voorheen redelijk goed. Ik denk at dit weer een ontwikkeling doormaken is. Sterkte dame!

één jaar geleden

Is de kamer goed verduisterd? Heb je de verschillende strategieën wat langer uitgeprobeerd dan 1 dag? Wij zijn nu op vakantie en ik merk dat na ruim een week nu de bedtijd van onze zoon is opgeschoven naar later maar dat hij sochtends ook later wakker wordt. Dat heeft wel enkele dagen tijd nodig gehad. Hopelijk kunnen we weer terug naar een eerdere bedtijd straks in Nederland :)

één jaar geleden

Reactie op happy24

Is de kamer goed verduisterd? Heb je de verschillende strategieën wat lange ...
Ja we hebben rolluiken. Raam staat wel open dus geluid van vogeltjes kan mss ook wel. Ik ga inderdaad proberen middagdut 2u en bedtijd ietsje later te laten. En dit voor paar dagen vol te houden :-)