19 Reacties

5 jaar geleden

Ja zeker. Blubber buikje word strakker en heb nu al zwangerschapsbroeken aan.

5 jaar geleden

Ik ben vrij mager, maar inderdaad ook al snel een buikje. Ben vandaag (11weken) zwangerschapsbroeken gaan kopen en volgens de verkoopster heel normaal om vanaf 8 weken niet meer comfortabel in eigen broeken te zitten.

5 jaar geleden

Acht weekjes op deze foto inmiddels 9, ben zelf dus so plat als een plank altijd al geweest; kan ook al 2 weken me normale broeken niet meer verdragen; maar nog net te klein voor de zwangerschapskleding... hier nu dus leggins en pantys met jurkjes hihu

5 jaar geleden

En als je buik groter word, of je nu slank of volslank of gezet bent... dat zal je zelf zoiezo wel merken

5 jaar geleden

Reactie op MomOfXaeyon

Acht weekjes op deze foto inmiddels 9, ben zelf dus so plat als een plank a ...
Wel ik heb hetzelfde. Zo vervelend dit! Zwangerschapsbroeken gekocht nog te groot wilde ze al terug sturen maar dit blijkt normaal en men eigen broeken gaan gwn niet meer toe. Zo vervelend dit!

5 jaar geleden

Hier een buik toen ik 6,5 week was! 😱 Wel van mijn tweede kindje.. willen het eigenlijk tot 12 weken geheim worden, maar gaat vrij lastig worden zo!

5 jaar geleden

Reactie op Brabo123

Hier een buik toen ik 6,5 week was! 😱 Wel van mijn tweede kindje.. willen ...
Nu 8 weken trouwens

5 jaar geleden

Hier 10w5d en zo is mijn buikje nu.. draag al zwangerschapsbroeken😅

5 jaar geleden

Ik ben bijna 7 weken en meende net toch ook echt bol buikje te zien. Ik weet niet of het komt doordat ik minder goed naar de wc kan, maar eet ook wel minder. Of het is lucht wellicht. Kan me bijna niet voorstellen dat dit al van de zwangerschap is eigenlijk!

5 jaar geleden

Ook volslank hier en 7weken+3d maar wel 3de zwangerschap en begin toch een al dan niet darmen buikje te zien ♥️

5 jaar geleden

8 weken, 1e kindje. Best fors buikje vind ik zelf. Heb al zwangerschapsbroeken aan🤣

5 jaar geleden

Ik had met 6 weken al een buik alsof ik 16 weken was 😬

5 jaar geleden

Reactie op Esterrr

Ik ben bijna 7 weken en meende net toch ook echt bol buikje te zien. Ik wee ...
Ja en nee 🙂 De baarmoeder zit tot 12 weken nog in het bekken en duwt alleen de darmen iets meer omhoog. Maar door de hormonen zwellen die darmen wel op, waardoor er een buikje ontstaan. Hoe meer last van de darmen, hoe groter het buikje bij deze termijn.

5 jaar geleden

Hier was ik acht weken. Hypermobiele buikspieren, darmen die naar buiten duwen.ik heb er allemaal last van. Ben niet perse volslank of juist dun. Het ligt heel er aan je lijf en baby. Een vriendin van mij had met 9 maanden nog niet zo'n buikje. Maar ze droeg haar baby naar achter en had sterke buikspieren door veel sporten 😅

5 jaar geleden

Reactie op Lilscratchs

Hier was ik acht weken. Hypermobiele buikspieren, darmen die naar buiten du ...
Krijg nog maar 1 spijkerbroek (met veel stretch dicht) dus heb nu veel leggings, stoffe broeken en jurkjes aan

5 jaar geleden

Reactie op RoosBB

8 weken, 1e kindje. Best fors buikje vind ik zelf. Heb al zwangerschapsbroe ...
Net hetzelfde hier!

5 jaar geleden

Weekje geleden deze gemaakt. Heb altijd wel een mini vetrolletje maar dit is echt door de zwangerschap. Voelt harder aan ook. En kan sinds 6w niet meer in mijn gewone jeans...

5 jaar geleden

Dit was met 6.5 week ik loop ook al in zwangerschapsbroeken haha

5 jaar geleden

Ik merk aan sommige broeken dat die echt niet meer lekker zitten en met kleding aan lijk ik al wel een buikje te hebben (ben nu 8,5 week). Alleen als ik in de spiegel kijk zie ik het nog niet echt. Heb van mezelf ook al een buikje, dus die verdoezeld de boel🤣.