19 Reacties
5 jaar geleden
Ja zeker. Blubber buikje word strakker en heb nu al zwangerschapsbroeken aan.
5 jaar geleden
Ik ben vrij mager, maar inderdaad ook al snel een buikje. Ben vandaag (11weken) zwangerschapsbroeken gaan kopen en volgens de verkoopster heel normaal om vanaf 8 weken niet meer comfortabel in eigen broeken te zitten.
5 jaar geleden
Acht weekjes op deze foto inmiddels 9, ben zelf dus so plat als een plank altijd al geweest; kan ook al 2 weken me normale broeken niet meer verdragen; maar nog net te klein voor de zwangerschapskleding... hier nu dus leggins en pantys met jurkjes hihu

5 jaar geleden
En als je buik groter word, of je nu slank of volslank of gezet bent... dat zal je zelf zoiezo wel merken
5 jaar geleden
Reactie op MomOfXaeyon
Acht weekjes op deze foto inmiddels 9, ben zelf dus so plat als een plank a ...

Wel ik heb hetzelfde. Zo vervelend dit! Zwangerschapsbroeken gekocht nog te groot wilde ze al terug sturen maar dit blijkt normaal en men eigen broeken gaan gwn niet meer toe. Zo vervelend dit!
5 jaar geleden
Ook volslank hier en 7weken+3d maar wel 3de zwangerschap en begin toch een al dan niet darmen buikje te zien ♥️

5 jaar geleden
Reactie op Esterrr
Ik ben bijna 7 weken en meende net toch ook echt bol buikje te zien. Ik wee ...
Ja en nee 🙂 De baarmoeder zit tot 12 weken nog in het bekken en duwt alleen de darmen iets meer omhoog. Maar door de hormonen zwellen die darmen wel op, waardoor er een buikje ontstaan. Hoe meer last van de darmen, hoe groter het buikje bij deze termijn.
5 jaar geleden
Hier was ik acht weken. Hypermobiele buikspieren, darmen die naar buiten duwen.ik heb er allemaal last van. Ben niet perse volslank of juist dun. Het ligt heel er aan je lijf en baby. Een vriendin van mij had met 9 maanden nog niet zo'n buikje. Maar ze droeg haar baby naar achter en had sterke buikspieren door veel sporten 😅

5 jaar geleden
Reactie op Lilscratchs
Hier was ik acht weken. Hypermobiele buikspieren, darmen die naar buiten du ...

Krijg nog maar 1 spijkerbroek (met veel stretch dicht) dus heb nu veel leggings, stoffe broeken en jurkjes aan