38 Reacties

2 jaar geleden

Onze dochter heet Femke maar wordt mollie of molleke genoemd 🥰

2 jaar geleden

Reactie op lientje2310

Hahaha dat is toevallig 🤣
Mijn oppas noemde mij vroeger altijd zo. En nu heeft onze dochter een naam wat er wel wat op lijkt. En zeggen we het tegen onze dochter. 🤣

2 jaar geleden

Jayjay, maar noemen m vooral junior, lekkerding, kroeltje/kroelkont, spekkie/bolle( door zn oom en tante), debieleke/loser als ie onhandig bezig is 🤣🙊

2 jaar geleden

Soppie, smurf, boef en poes Ze heet Sophie :)

2 jaar geleden

Juffie, kleine stink, Harry (als ze weer lomp bezig is) Ze heet Hailey 😬

2 jaar geleden

Onze kleintje slopeloss (omdat demonteren van alles favoriet is haha) of katootje Onze zoon van bijna 3 kikker haha waarom geen idee

2 jaar geleden

Wij noemen haar Poebie of muppet en haar naam is Chayen

2 jaar geleden

Lucky Luke is de bijnaam van onze zoon en soms ook monster

2 jaar geleden

Spookje, muppet

2 jaar geleden

Biggetje, omdat ze als baby zo’n lekker roze spekkie was. Nu variaties daarop: - biggie smalls - miss biggy - el biggo Maar alleen als m’n partner en ik het over haar hebben. Dus: Biggie Smalls had vandaag 5 (!) poepluiers op de opvang! Of: haal jij El Biggo uit bed of doe ik het? Ze heet Charlie :) en zo noemen we haar ook gewoon.

2 jaar geleden

Mijn snotaapje 😁 omdat hij zo vaak verkouden was, en is wat blijven hangen nu hij deugnetrie uithaalt.

2 jaar geleden

Amy was als baby in de buik eerst ons bolletje en later was het baby Amy. Na haar geboorte werd ze al snel diekie genoemd. Of (kleine) meid, meis, meisje. Als ze heeft gepoept noem ik haar stinkie. En als ze iets ondeugends doet zeg ik Amytje, geen idee waarom ik haar naam dan wil verkleinen.

2 jaar geleden

Monstertje, omdat het echt een meisje is dat als ze iets wil ze er voor de volle 100% voor gaat 🙊

2 jaar geleden

Bengel 🤣

2 jaar geleden

Rouwdouwer, omdat ze zo enorm van het stoeien, brekken, klimmen en klauteren is 🤣 en tuttebel als ze haar zin niet krijgt en dan heel hard gaat huilen en zich dramaaaaatisch op de grond laat vallen 😂🤩 wordt nog wat als ze in de peuterpubertijd zit 🫢🤔

2 jaar geleden

Draak, piraat, schavuit, gremlin ;) En ook moppie, topper, knuffel etc

2 jaar geleden

Smots bij 't knoeien of sjaak als hij iets doet wat niet handig is, flippie of kleine man

2 jaar geleden

Meneer de directeur... Omdat hij zo lekker serieus kan kijken. Monstertje.... Of G-tje. Afgekort van zijn naam.