15 Reacties

5 jaar geleden

Ik lees even mee, ik wil morgen even mn urine laten testen want ik heb vergelijkbare klachten.

5 jaar geleden

Ik heb regelmatig last van blaasontsteking , ik drink een pak cranberry sap en nergens last meer van 馃憤馃徎 hoef nooit een antibiotica kuur door de cranberry sap , dit helpt bij mij zoveel sneller dan een kuur

5 jaar geleden

Je kan ook cranberry capsules kopen bij apotheek. Helpt ook goed. Is een kuur/onderhoudsdosis. Sterkte.. ik heb laatst dezelfde kuur gehad voor blaasontsteking. Gaan ze je urine nog op kweek zetten?

5 jaar geleden

Reactie op Lej

Ik heb regelmatig last van blaasontsteking , ik drink een pak cranberry sap ...
Waar koop je die?

5 jaar geleden

Cranberry sap van zonnatura helpt hier het beste!

5 jaar geleden

"Mag je gewoon cranberrysap uit de supermarkt drinken" : ja natuurlijk mag dat, waarom zou t niet mogen? Als je wil dat het goed effect heeft wil je waarschijnlijk wel echt sap en geen limonade variant. Dat kun je op t pak lezen bij de ingredi毛nten. Dan is t dus 100% sap en niet ook nog water en suiker of zoetstoffen erbij. Check ook dat er soms staat "gemaakt van 100% sap" maar dan is het alsnog bewerkt en dus eigenlijk geen sap meer, echt even bij de ingredi毛nten kijken. Ik weet ook niet precies of ze dat in elke supermarkt verkopen. Anders evt bij een bio of eco supermarkt kijken? Andere tips: - Maak netjes je kuur af - Zorg dat je echt genoeg blijft drinken. - Als je gaat plassen, plas dan goed uit. Dus maak echt je blaas helemaal leeg. Met een zwangere buik is dat soms moeilijk. Ga er goed voor zitten: zet je benen op een krukje, doe je knie毛n wat verder uit elkaar (broek goed op je enkels doen) en leun naar voren, zodat je soort van gehurkt zit. Ik hoop dat je er snel vanaf bent!

5 jaar geleden

Jazeker cranberriesap van ocean spray is het puurst, niet heel lekker maar er is ook een variant met blauwe bes erin, werkt voor mij met veel blaasontstekingen best goed. Ook de tip om momenteel je ondergoed te wisselen voor katoen scheelt ook best wat (ipv je mooie broekjes van microvezel of kant bijvoorbeeld) Hoop dat je gauw opknapt

5 jaar geleden

Reactie op Anoniema

Waar koop je die?
Gewoon bij de Albert Heijn , bij ons staat die bij de jus d orange en smoothies enzo

5 jaar geleden

Ik zou wel gaan voor de cranberrysap van Zonnatura en niet die andere zoete troep. Is meer appelsap dan cranberrysap en zit bomvol suiker waar bacteri毛n lekker op groeien.

5 jaar geleden

Reactie op Coco

Jazeker cranberriesap van ocean spray is het puurst, niet heel lekker maar ...
Deze moet je dus absoluut niet halen. Zit maar 27 % cranberrysap in. Zonnatura is 100% puur.

5 jaar geleden

Let er vooral op dat er niet zoveel suiker in zit, bacteri毛n leven van suiker!

5 jaar geleden

Ik gebruik deze altijd 鈽猴笍

5 jaar geleden

Ik heb nu dus voor de derde keer in 3 weken blaasontsteking waar ik nu weer een kuur voor heb gekregen ondanks cranberrysap/goed uitplassen/veel drinken 馃槱. Krijg nu met 36 weken een extra onderzoek op streptokokken en als ik die heb moet ik mee antibiotica bevallen. Iemand ervaring mee? Baal er zo van! Nooit last gehad van blaasontsteking en nu gaat het gewoon niet weg...

5 jaar geleden

Reactie op jamie2807

Ik heb nu dus voor de derde keer in 3 weken blaasontsteking waar ik nu weer ...
Ik had bij mijn vorige bevalling ook Gbs en moet deze keer weer laten checken. Ik heb opzich geen last gehad van de antibiotica. Na de bevalling kwam de kinderarts nog extra checken of alles goed ging, dus al met al goede ervaring mee. Het uitstrijkje was het vervelendst馃槄

5 jaar geleden

Reactie op Mndy21

Ik had bij mijn vorige bevalling ook Gbs en moet deze keer weer laten check ...
Bij mij hebben ze ook gbs in mijn urine gevonden bij een blaasontsteking dus ik moet ook met antibiotica bevallen. Fijn om te horen dat je er niet zo鈥檔 last van had, ik vind zo鈥檔 infuus een heel naar idee maar ik vind naalden ook al best eng en dan het idee dat er de hele tijd iets in je zit.. 馃檲 dus ik hoop dat het inderdaad meevalt