5 Reacties
5 jaar geleden
Herkenbaar verhaal. Zelf ook regelmatig blaasontsteking, maar ze vinden niks. Ik drink met regelmaat Cranberrysap, dit werkt super! Starten met 1 volle fles gedurende 2 dagen zodra je het op voelt komen en daarna elke dag een glas. Bijna geen last meer van!
Als je het gevoel hebt dat het toch weer terug komt, opnieuw Met een volle fles herhalen.
5 jaar geleden
Herkenbaar verhaal. Zelf ook regelmatig blaasontsteking, maar ze vinden nik ...
Owww dankjewel! Waar koop je deze cranberrysap? Is dat met suiker erin?
5 jaar geleden
Reactie op Stella1992
Owww dankjewel! Waar koop je deze cranberrysap? Is dat met suiker erin?
Ik gebruik "Classic cranberry" van het merk Ocean Spray. Gewoon verkrijgbaar bij een jumbo (denk andere A merk supermarkten ook)
5 jaar geleden
vaginaal/schaam lippen goed spoelen met lauwwarm water voor zekerheid dat je geen schimmel infectie heb. als je spoelt mst lauwwarm water en weinig suikers eet lost je lichaam dit zelf weer op
en wat betreft UWI kan je inderdaad beste nartuurlijke producten nemen zoals Cranberriesap.. veel veel veel water! katoenen ondergoed. zorgen dat het niet constant vochtig is.. geen inlegkruisjes met parfums.. ect.
5 jaar geleden
oh ja je urine moet minimaal 7 uur in de blaas zitten voor dat de nitriet uit slaat met de comburtesten van de huisarts..
ik test mijn urine soms zelf en merk dat het soms pas uitslaat als ik een lange nacht heb gemaakt van 8 uur... en hiervoor weinig heb gedronken.