12 Reacties

5 jaar geleden

Hoii, ahw dat moet vreselijk zijn. Gecondoleerd met je verlies:( . Ja ik heb het ook gebruikt ivm 3 miskramen ze werden bij mij telkens maar hooguit 3 maanden oud. Maar na het gebruik van de bloedverdunners injectie heb ik nu gezonde zoontje. Bij mijn tweede zwangerschap ga ik het niet gebruiken maar uit ervaring kan ik wel zeggen dat je behoorlijke blauwe plekken ervan krijgt en dat het soms ook echt pijn doet, maar geloof me het loont wel!

5 jaar geleden

Ik gebruik ook bloedverdunners Tips Gebruik een prikindex om zo je prikplaasten te verdelen. Verdoof je huid met ijspakking(10 sec) Spuit de fraxi heel langzaam in Dit alles scheelt ontzettend in blauwe plekken en harde schijven onder de huid

5 jaar geleden

Prik index

5 jaar geleden

Ik gebruik ook bloedverdunners (sinds mijn 14e al) en zag er heel erg tegenop om te gaan spuiten. Maar alles valt mij reuze mee. In de bovenbenen heb ik er het minste last van. Gewoon een huidplooi pakken en niet te lang twijfelen.

5 jaar geleden

Hoi, ik heb een een stollingsziekte en normaal neem ik hier tabletten voor maar omdat dat giftig is voor de baby ben ik gestopt met de tabletten samen met mijn pil. Meteen beginnen prikken want bij mijn eerste zwangerschap nam ik het niet nauw en kreeg ik een dubbele longembolie. En dat tijdens corona dat de huisartsen zeggen thuis blijven tot ik 3x per dag flauw viel zonder zuurstof en leek alsof mijn hart uit mijn borst klopte. Ik heb fragmin gehad was ik allergisch dan innohep ook allergisch momenteel gebruik ik fraxi. Het gaat maar echt niet fijn! Rode dikke bulten tot schijven onderhuids waar ik erna niet meer kan prikken. Vind het verschrikkelijk! Mijn partner prikt me omdat ik het na al die jaren het niet meer zie zitten of echt durf om te prikken bij mezelf. Maar ik moet voor ieder zijn toekomst anders kan het vandaag op morgen verkeerd gaan. Ik probeer door te bijten maar ben nog maar 5w zwanger dus hoop dat het lukt. Succes iedereen

5 jaar geleden

Reactie op AnnaMM

Prik index
wauw wat is dit handig zeg! Super bedankt!

5 jaar geleden

Reactie op BKRK

Hoii, ahw dat moet vreselijk zijn. Gecondoleerd met je verlies:( . Ja ik he ...
Wat vreselijk lieverd! Maar wat ben ik blij dat je een gezond zoontje hebt nu. Ik moet over twee weken beginnen dus vind het heel spannend.. En dankjewel鉂わ笍鉂わ笍鉂わ笍

5 jaar geleden

Reactie op emno

Hoi, ik heb een een stollingsziekte en normaal neem ik hier tabletten voor ...
Dankjewel voor je reactie! Ik heb ook een stollingsziekge ( heel licht ) vandaar dat ik moet prikken. Ik ben morgen 5 weken en moet pas beginnen als ik 8 weken ben. Maar ondat ik 'normaal' als ik niet zwanger ben geen fraxi hoef te gebruiken vind ik het erg spannend allemaal. Ik denk niet dat ik het zelf durf krijg er al rillingen van.. Wat vervelend dat jij allergisch was! Dat moest zeker moeilijk zijn.. 馃尮

5 jaar geleden

Reactie op LonnekeL

Ik gebruik ook bloedverdunners (sinds mijn 14e al) en zag er heel erg tegen ...
Dankjewel voor je reactie! Ik ga het proberen in me bovenbeen. Ik denk dat dat het prettigst is. 馃尮

5 jaar geleden

Reactie op AnnaMM

Ik gebruik ook bloedverdunners Tips Gebruik een prikindex om zo je prikpla ...
Dankjewel voor je handige tips. Over twee weken ben ik 8 weken zwanger endan gaan we beginnen. 馃尮 ik onthou je reactie, Eerst koelen endan prikken

5 jaar geleden

Reactie op bloemetjebaby

Dankjewel voor je handige tips. Over twee weken ben ik 8 weken zwanger enda ...
Juist馃槈 Dan kom je er als een kampioen doorheen

5 jaar geleden

Ik neem al 9 jaar bloedverdunners dus altyd blauwplekke . As je je ergens tegen stoot . Maar de spuitjes moest ik blijkbaar toch nog even mee wachten .