21 Reacties
5 jaar geleden
Hey, ik had dit ook bij mijn vorige zwangerschap. Ben direct naar de huisartsenpost gegaan . Dit altijd doen als je bloed tijdens zwangerschap. Bleek dat er een miskraam aan zat te komen dag erna kreeg ik veel krampen. Bloeding duurde 8 dagen. Hoop dat het bij jou niet het geval is. Veel sterkte
5 jaar geleden
Hoii, helder rood bloed kan geen kwaad.. maar stolsel mag absoluut niet bij zitten is mij verteld. Ik heb al 4 miskramen achter de rug. En het hoeft inderdaad niet pijn te doen. Ik zou zeggen doe nog een zwangerschap test. In een hele vroege stadium is de hcg niet heel hoog en neemt ook daardoor heel snel weer af als het fout zit. En anders toch misschien de vk bellen
5 jaar geleden
Reactie op melissaxx
Ik heb mijn VK gebeld.. zegt het is nog te pril om te onderzoeken.. het eni ...
Wat een rot situatie 馃様 ik hoop heel hard met je mee dat het gewoon lekker blijft zitten en je bij die 50% hoort. Heel veel sterkte 鉂わ笍 ik heb sinds gisterenavond geen verlies meer gehad en net ook vk gebeld en zij zegt hetzelfde; afwachten
5 jaar geleden
Reactie op melissaxx
Zo rot het afwachten! Had je ook menstruatie gevoel/krampen bij je bloedver ...
Hi Melissa. Nee dat heb ik tot nu toe niet. Heb vandaag wel van de vk te horen gekregen dat ik al wat vroeger een echo mag. 16 november ben dan als het goed is 6 weken en 1 of 2 dagen. Dus dat is wel heel fijn. Maar de komende dagen zijn spannend
5 jaar geleden
Reactie op Firstbebie
Hoii, helder rood bloed kan geen kwaad.. maar stolsel mag absoluut niet bij ...
Hoi, vandaag bijna geen bloed meer. Gister na de 2 stolsels is het bloeden afgezakt, maar ik heb ook het gevoel dat dat de "miskraam" was. Ga zondag een test doen om te kijken of die nog iets aangeeft. Erg stressvol allemaal馃檮
5 jaar geleden
Jeetje meis die onzekerheid is echt vreselijk. Ik hoop echt voor je dat je test zondag positief is
5 jaar geleden
Vandaag buikpijn gehad om 7 uur kleine stolsel en nu waterig bloed 馃ズ馃ズ
5 jaar geleden
Hii, ik heb wat jij beschrijft ongeveer 8 weken geleden gehad, toen bij 4 weken zwanger. Geen krampen of andere pijn, maar wel het gevoel van een miskraam. Helaas was dat een miskraam. Er bestaan ook andere verhalen dat nog wel goed komt, maar ik wil ook geen valse hoop geven. Als ik andere hoop kan geven, ik ben ondertussen weer 4 weken zwanger en deze keer voelt het gewoon goed.
Pas op met zwangerschapstest, hij kan nog positief testen ondanks miskraam. Echo of meerdere bloedtesten geeft echt uitsluitsel.
5 jaar geleden
Vandaag buikpijn gehad om 7 uur kleine stolsel en nu waterig bloed 馃ズ馃ズ
Ik bedoel meerdere stolsels gehad verloskundige gebeld en beschreven hoe het eruit zag verloskundige zei dat het een miskraam is 馃ズ馃槩馃槩