6 Reacties

10 maanden geleden

Hoi mama, nee ik heb dit zelf niet gehad. Hoe ver ben je ? Ik ben op dit moment 13 weken. Als je je echt zorgen maakt even de verloskundige bellen/mailen. Ik denk persoonlijk dat een klein beetje geen kwaad kan.

10 maanden geleden

Reactie op Lien92

Hoi mama, nee ik heb dit zelf niet gehad. Hoe ver ben je ? Ik ben op dit mo ...
Hoi Lien, ik weet volgend week hoe ver ik ben. Nee idd ik probeer positief te blijven. de verloskundige zei ook inderdaad dat bloeden niet altijd negatief is en dat er veel vrouwen tot aan hun 13 weken wat bloed kunnen verliezen. ik voel me verder namelijk oke alleen t zien van bloed laat mij erg schrikken.

10 maanden geleden

Ik heb heel veel bloedverlies gehad vanaf week 14-19. Heel erg eng. Het kwam omdat mijn placenta heel laag lag. Uiteindelijk vanzelf goed gekomen en geen problemen meer gehad. Ik hoop dat het bij jou ook onschuldig is.

10 maanden geleden

Reactie op happy24

Ik heb heel veel bloedverlies gehad vanaf week 14-19. Heel erg eng. Het kwa ...
Heel blij te horen dat het bij jou goed is gegaan. ik hou hoop x

10 maanden geleden

Reactie op MMI 87

Hoi Lien, ik weet volgend week hoe ver ik ben. Nee idd ik probeer positief ...
Snap dat het soms lastig is om dan positief te blijven. Het maakt je heel onzeker. Ik ga voor je duimen 🍀

7 maanden geleden

Hier gisteren tijdens het uiteten ineen heel veel bruin bloedverlies, ben me kapot geschrokken . Gynaecoloog gebeld en door drukte konden ze me helaas niet zien.. nu veel steken in mijn buik maar niet echt krampen.. ben zo ongerust.. mag straks om 11 uur voor een echo op spoed spreekuur Ze zeggen dat ze zich nog niet echt ongerust maken maar ben bang dat fout is