21 Reacties

4 jaar geleden

Rupsje nooitgenoeg of je hebt van die prenten boekjes van een paar euro van fiep Westendorp, zoals “pieppiep met fiep” waarin geluidjes begrijpelijk in beeld worden gebracht onze kleine is er dol op.

4 jaar geleden

Veel kinderboeken zijn tijdloos. Misschien hebben ze er nu niet direct iets aan, maar ze kunnen nog jaren lang voorgelezen worden. Ik heb mensen gevraagd om hun favoriete (prenten)boek van vroeger kado te doen. Ik heb echt zó veel moois gekregen. Boekjes met flapjes en schuifjes enzo zijn ook heel leuk. Het boek over het molletje dat wil weten wie op zijn hoofd gepoept heeft Boekjes van Dikkie Dik, Dribbel, Nijntje, Bobbi, Kikker... "Heb jij misschien olifant gezien" is ook erg mooi en grappig. Net als "waar is beer?" Als je iets wil geven waar ze al snel wat aan hebben dan is een knisperboekje, voelboekje of badboekje ook erg leuk.

4 jaar geleden

Hier is de serie van ... waar ben je? favoriet vanaf heel klein al! Makkelijke vilten flappen.

4 jaar geleden

Mijn dochtertje van anderhalf is helemaal gek op de boekjes met flapjes. "Hondje waar ben je" en "zeemeermin waar ben je" zijn echt favoriet. Dit zijn boekjes waar je binnen een minuutje doorheen bent, maar dus ideaal voor bijvoorbeeld voor het slapen gaan voor de hele kleine kindjes👶

4 jaar geleden

Dit is bij ons echt een hit...

4 jaar geleden

De boekjes van Bobbi vindt mijn dochtertje erg leuk. Nog wat leuke titels: Rupsje Nooitgenoeg Prinses Arabella Nijntje Boer Boris Over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft Boek zonder tekeningen

4 jaar geleden

Leuke (klassieke, altijd goed) voorleesboeken (voor later), zoals van Kikker, Muis, Jip en Janneke, Dikkie Dik, Elmer, enz

4 jaar geleden

Ik vind raad eens hoeveel ik van je hou echt een leuk boek om cadeau te geven

4 jaar geleden

Kartonnen flapjes boeken waren hier erg favoriet, boerderij dieren.

4 jaar geleden

Oh en “de gruffalo” vind ik ook zo leuk, of een ouderwetse Jip en Janneke

4 jaar geleden

Boerderij boekje😍😍 heb ik laatst gehaald van de kruidvat super leuk

4 jaar geleden

Daar ben je dan. Van Hans Hagen

4 jaar geleden

De krekel die niet tsjirpen kan! Echt een van mijn favoriete boeken.

4 jaar geleden

Kartonnen flapjes boeken en boekjes van Nijntje waren hier ook een hit. Wat ook leuk is is een boekje personaliseren met de naam van het kindje.

4 jaar geleden

Wij hebben Milo ziet de wereld in zwart wit gekregen, die is erg leuk voor als ze nog heel klein zijn!

4 jaar geleden

“Raad eens hoeveel ik van je hou” is hier echt al iedere avond een groot succes!! Echt super schattig om, voor het slapengaan, in voor te lezen.

4 jaar geleden

Of, Nijntje aanwijsboek! Ook super leuk! Lekker interactief bezig zijn met je kind!

4 jaar geleden

Deze wordt hier nog steeds gelezen. Ze is nu 3. Vanaf heel erg klein al mee begonnen. Een beetje een doe boekje voor het slapen gaan, en niet te lang dus dat is ook fijn. En vele anderen die hier al genoemd zijn 😃

4 jaar geleden

Deze wordt hier nog steeds gelezen. Ze is nu 3. Vanaf heel erg klein al mee begonnen. Een beetje een doe boekje voor het slapen gaan, en niet te lang dus dat is ook fijn. En vele anderen die hier al genoemd zijn 😃

4 jaar geleden

Je kan boekjes laten personaliseren op naam. Voor mijn dochter heb ik een voorleesboek gekregen van woezel en pip. Je hebt verschillende boekjes die je kan personaliseren. Ik vond het erg leuk om te krijgen!