4 Reacties

één jaar geleden

Ik volg even deze topic . want ik twijfel dus tussen een duo buggy of een bolderkar waar 2 kindjes in kunnen zitten aan te schaffen. Voor ook dagjes weg ect..

één jaar geleden

Als je kids er ook in wilt vervoeren. Rambler gebruiken ze bij ons op het kinderdagverblijf. Is ook wel echt een bolderkar waarmee je ook eenvoudig over onverharde wegen kan doordat er luchtwielen onder zitten ipv massieve. Alleen qua prijs is dan 2ehands misschien wel wat aantrekkelijker. Jipfish is van hout, maar ook opvouwbaar en met luchtwielen. Daar zitten alleen geen zitjes in. De beachwagon lite kun je wel zitjes bij kopen. Alleen heeft massieve banden. Deze kunnen allemaal wel wat gewicht hebben.

één jaar geleden

Ik heb een bolderkar voor de drukke uitjes zoals markten/leidens ontzet. Vooral gekocht ivm dat de hond dan ook veilig mee kan en niet vertrapt word. 2ehands gekocht met luchtbanden.

één jaar geleden

Ik heb een bolderkar voor de drukke uitjes zoals markten/leidens ontzet. Vo ...
Uiteindelijk had ik beter een opvouwbare met bodemplaat kunnen kopen. Dan had ik de kar ook met dagjes uit mee kunnen nemen. Zit te twijfelen om de grote houten te verkopen en dan een opvouwbare met luchtbanden te kopen..