29 Reacties

3 jaar geleden

Veel sterkte! Geniet van alles waar je van kan genieten❤

3 jaar geleden

Veel sterkte !

3 jaar geleden

Ik wil je (jullie) veel sterkte toe wensen! En ik hoop dat je hier gezond uit komt! Heel moedig dat je dit deelt, en ik denk ook wel fijn even een soort uitlaat klep. Heftig! Maar geniet inderdaad van alles om je heen, met name je gezin. Liefs 😘

3 jaar geleden

Heel veel sterkte! De prognose is zeer goed dankzij geavanceerde geneeskunde. You can do it! 💪

3 jaar geleden

Jeetje wat een heftig nieuws voor jullie. Heel veel sterkte! En we duimen voor een goede prognose! 🍀💪🏻

3 jaar geleden

Jouw instelling is zo krachtig, heel goed van je! Houd dit vast, daar win je een hoop mee. Veel sterkte en kracht in deze rollercoaster ❤️!

3 jaar geleden

Wat een nieuws, veel succes en sterkte voor jou sterke mama!

3 jaar geleden

Heel erg veel sterkte en kracht gewenst. Ik bid voor je🙏🏼

3 jaar geleden

Wow alle kracht voor jou!💫 Mag ik vragen hoe je hier achter bent gekomen?

3 jaar geleden

Heel veel sterkte!

3 jaar geleden

Reactie op Foodie11

Wow alle kracht voor jou!💫 Mag ik vragen hoe je hier achter bent gekomen? ...
Ja natuurlijk. Ik voelde een bobbeltje, m’n moeder en ik dachten zelf aan een verstopt melkkliertje (ik was op dat moment 1,5 maand gestopt met borstvoeding) en kanker zit niet bij ons in de familie. Natuurlijk wilde we dit even zeker weten dus ik ben naar de huisarts gegaan. Die dacht hetzelfde maar heeft me voor de zekerheid doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een mammogram en echo. Het bobbeltje bleek een cyste te zijn, er zitten er nog een paar die ik zelf niet eens had gevoeld, maar die cystes zijn geen probleem. Dat komt vaker voor na borstvoeding schijnbaar. Maar ze zagen op de echo nog iets wat ze niet konden plaatsen. Daar is een biopt van genomen en dat bleek dus niet in orde te zijn.

3 jaar geleden

Reactie op Anne en Charlie

Ja natuurlijk. Ik voelde een bobbeltje, m’n moeder en ik dachten zelf aan e ...
Poeh wat heftig voor je! Ik duim voor goed nieuws de komende werken. Heel veel sterkte daar!

3 jaar geleden

Geen ervaring zelf, maar ik wil je onwijs veel kracht en sterkte wensen!

3 jaar geleden

🍀🍀jeetje wat heftig. Goed dat je het hebt laten checken en alle kracht toegewenst. Hier zelf niet de ervaring. M'n man heeft onlangs bloed laten testen ivm erfelijke vorm van kanker. Zo spannend. Hij was er misselijk van. Gelukkig goed nieuws gekregen. Hopelijk krijg jij dat ook snel. 🙏😘

3 jaar geleden

Jeetje wat heftig! Heel veel sterkte en kracht toegewenst!! You can do this! 💪🏼

3 jaar geleden

Heel veel sterkte en kracht gewenst❤️

3 jaar geleden

Heel veel sterkte en moed gewenst Probeer je te sterken met de wetenschap dat het in veel gevallen behandelbaar is Probeer alleen je te bedenken hoe je het emotioneel gaat doen, werk is relatief, tijd met jezelf en je kindje doorbrengen om dit alles te plaatsen is onvervangbaar. De verwerking zul je altijd moeten doen, ongeacht de uitkomst, misschien kun je met je werkgever afstemmen dat je minder kunt werken om niet op te branden qua energie. Heel veel sterkte en geluk gewenst, ik hoop dat je er genadig vanaf mag komen

3 jaar geleden

Reactie op Coco

Heel veel sterkte en moed gewenst Probeer je te sterken met de wetenschap ...
Bedankt voor je lieve woorden. Ik ben zzp-er, dus mijn werkgever ben ik zelf ;) Ik ben nu ook nog niet ziek. Daarom kies ik er juist voor om nu nog te knallen zolang het nog gaat. Deels vanuit financieel oogpunt, maar vooral om m’n klanten te vergeten.

3 jaar geleden

Jeetje wat heftig! Wil je heel veel kracht en sterkte wensen.

3 jaar geleden

Heel veel sterkte, kracht en moed toegewenst!