2 Reacties

2 jaar geleden

Ik was bij mijn 1e in 1x gestopt en daarna 1 week lang drama huilen etc. Maar toen was het wel over en sliep die zonder borst en zonder fles. Ik vind een fles op deze leeftijd sowieso niet meer nodig!

2 jaar geleden

Reactie op messymommy

Ik was bij mijn 1e in 1x gestopt en daarna 1 week lang drama huilen etc. Ma ...
Ik vind de fles nog wel nodig zolang mijn zoontje er behoefte aan heeft sochtends en savonds. Daarnaast is melk (of melkproducten) nog altijd een substantieel onderdeel van zijn dieet en vind ik het prima als hij dit via de fles binnenkrijgt. Voor de TS, sorry ik vrees dat ik je niet kan helpen. Mijn zoontje kon op een gegeven moment zonder de borst slapen na een flesvoeding maar dat ging redelijk vanzelf na een lange periode waarin hij altijd de borst nodig had. Wat lastig dat ze geen fles neemt. Drinkt ze wel graag melk uit een rietjes beker of iets anders? Je zou een nieuwe slaaproutine moeten proberen te vinden. Misschien met een knuffeltje of speentje of iets anders wat haar de ‘troost’ en ontspanning biedt die ze nu uit de borst haalt? Ik vrees dat je wel wat protest gaat krijgen en het je misschien een tijdje flink wat tijd en energie zal kosten om haar zonder borst naar bed te brengen. Is het een optie dat je partner het bed ritueel gaat overnemen zodat er duidelijk geen borst mogelijk is..? Ik heb helaas geen antwoorden, probeer alleen met je mee te denken.