17 Reacties

4 jaar geleden

Nagelriem olie gebruiken waar geen formaldehyde is zit. Zoals de producten van herome, die drogen juist de nagel uit ook al beweren ze anders

4 jaar geleden

Ik heb dit altijd al gehad. 1e weken van de zwangerschap had ik super mooie lange nagels. Ook omdat ik ze goed verzorgde. Maar deze lak is super super fijn!! Maar nu ik er niks aan doe scheuren/breken en bladderen ze af! Ook vanwege mijn super droge huid.

4 jaar geleden

Reactie op Koru1980

Nagelriem olie gebruiken waar geen formaldehyde is zit. Zoals de producten ...
Juist dat heb ik ook gemerkt bij herôme het werd alleen maar erger!!

4 jaar geleden

Kijk of je evt extra calcium nodig hebt. Door de hormonen groeien ze nu vaak wat sneller maar omdat je kindje ook veel voedingsstoffen gebruikt kunnen je nagels daar onder te lijden hebben. Als je dus zorgt dat je genoeg goede voedingsstoffen binnen krijgt heb je kans dat je ook weer stevigere nagels krijgt. Calcium, vitamine c en d, en genoeg vocht en goede vetten zijn daarvoor erg belangrijk.

4 jaar geleden

Enorm waardoor ik alleen maar aan het nagels bijten ben pff

4 jaar geleden

Ik heb dit ook enorm erg. Bij mijn vorige zwangerschap had ik juist hele lange sterke nagels, vol dik haar en een gladde huid. Nu is dat allemaal nergens te bekennen helaas 😅.

4 jaar geleden

Misschien Herome nagelverharder een idee🤷‍♀️

4 jaar geleden

Please geen nagel verharder. Deze drogen de nagels juist meer uit terwijl ze juist voeding nodig hebben😁 probeer Dadi Oli 3x daags te smeren! En je nagel tijdelijk kort te houden. Zo nemen de olie extra goed op in een kleine overvlakte! Mvg een nagelstyliste ☺️💅🏽

4 jaar geleden

Hier gelukkig geen last van, net andersom juist! Stevige nagels die niet breken en scheuren 🤗🤗 Succes met de tips van de anderen

4 jaar geleden

Ik zweer bij de nailbalm van Trind!

4 jaar geleden

Reactie op Elea

Kijk of je evt extra calcium nodig hebt. Door de hormonen groeien ze nu vaa ...
Goede tip, ik heb meteen calcium tabletten gekocht! Toevallig is lucovitaal voor sterke botten nu in de aanbieding bij Etos 😄

4 jaar geleden

Ik heb acrylnagels hierdoor. Mijn nagels kon je zo induwen, klapte om of scheurde. En dit deed zo'n pijn.... zelfs bloeduitstortinkjes gehad in mijn nagels en ik hield ze echt kort hoor 😅😅 En ik slik al extra calcium tabletten omdat dit werd aangeraden door de vk. Drink echt veel zuivel sinds ik zwanger ben en ik slik zwanger vitaminen maar helaas

4 jaar geleden

Ik heb last van traagwerkende schildklier, daardoor worden je nagels ook slap van. Nu ik zwanger ben heb ik mijn hormonen inname voor m’n schildklier van 25 mg naar 100mg omdat m’n kindje heel veel van dit hormoon nodig heeft totdat baby dit zelf aanmaakt. Heel gek mijn nagels zijn voor het eerst ook weer sterk zoals vroeger en breken niet meer af. Miss dat het daar ook wel ergens aan zou kunnen liggen 🤷‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op daisy333

Ik heb last van traagwerkende schildklier, daardoor worden je nagels ook sl ...
Ik slik 137 (voor de zwangerschap rond de 100) maar mijn nagels breken ook nog gewoon af 🥺

4 jaar geleden

Reactie op KellyNikki

Please geen nagel verharder. Deze drogen de nagels juist meer uit terwijl z ...
Goede uitleg! Ook weer blij dat je nog even aan de slag kunt voor je verlof? Groetjes een andere Nagelstyliste 🤪

4 jaar geleden

Reactie op LLS90

Goede uitleg! Ook weer blij dat je nog even aan de slag kunt voor je verlo ...
Zoooo maar echt hoor!🙈 was zo blij dinsdag! Ben gelijk echt over en over vol met afspraken. Jij ook zeker?🙈

4 jaar geleden

Reactie op KellyNikki

Zoooo maar echt hoor!🙈 was zo blij dinsdag! Ben gelijk echt over en over v ...
Begrijp ik! Ja ik ook 🥳