6 Reacties
7 maanden geleden
Heb ook vanaf begin al bruin soms helder rood bloed verlies. Maar wel elke dag. En vooral als ik drukke dag heb gehad.
Ben nu 16 weken zwanger.
Gynaecoloog gaf aan dat het normaal is. Je baarmoedermond is heel gevoelig. Bij bepaalde beweging kun je al kleine bloeding hebben zei ze tegen mij..
7 maanden geleden
Reactie op Manu26
Heb ook vanaf begin al bruin soms helder rood bloed verlies. Maar wel elke ...
Dankjewel dit geeft me een beetje goede hoop, maar ben zo bang we zullen het straks zien..
7 maanden geleden
We zagen net een kloppend hartje gelukkig, maar blijft wel spannend 5 juni de volgende echo
7 maanden geleden
Hier bij m’n allereerste zwangerschap ook bruin bloed verlies. Werd meer en meer en met 8/9 weken ging dit helaas fout. Bij m’n zwangerschap van Max heb ik tussen week 5 en week 15 verschillende keren bruin en rood bloedverlies gehad. Soms weinig, maar soms ook veel. Er was toen niks aan de hand. Waarschijnlijk gewoon een gevoelige baarmoeder mond of geknapt adertje steeds. Gaf een hoop extra stress steeds, maar gelukkig hield het met 15 weken op en is Max ondertussen al bijna 3 jaar oud. Hopelijk blijft het bij jou ook goed gaan. Een kloppend hartje op de echo is iig al een heel goed teken.
7 maanden geleden
Reactie op chan1994a
Hier bij m’n allereerste zwangerschap ook bruin bloed verlies. Werd meer en ...
Dankje voor je bericht.. nu ook weer wat bruin bloedverlies en buikpijn maar nu de gedachte proberen vast te houden dat goed was vanmorgen