14 Reacties
één jaar geleden
Als ze slecht drinkt en wel wat eet dan vooral eten met veel vocht.. meloen, komkommer enz.. yoghurt kan je ook geven of mss wat pap? Alle beetjes helpen.. als ze maar wel plas luiers heeft op een dag..
En verder vooral veel knuffelen en samen op de bank.. al werkte afleiding hier ook.. hier houdt ze van boekjes lezen dus had weer ff 2 andere boekjes van zolder gehaald..
één jaar geleden
Hier geef ik als de kids spugen naturel chips en cola zonder prik (de cola alleen bij de oudste kids)
Dit heeft de huisarts ooit gezegd dat ik dat moest doen.
En dan geen hele bak tegelijk maar paar stukjes tegelijk
één jaar geleden
Vooral letten of ze voldoende plasluiers heeft. Het is niet erg als je kindje even wat minder drinkt. Eten zou ik me niet zo druk om maken, je hebt zelf meestal ook geen trek met een buikvirus. Verder inderdaad paracetamol aanbieden. Hopelijk voelt ze zich snel weer wat beter. Zo sneu met die kleintjes.
één jaar geleden
Vooral zoeken naar waar ze evt wel trek in heeft om in ieder geval genoeg vocht binnen te krijgen. En genoeg is zolang ze voldoende plasluiers heeft. Ze kan heel goed een stuk minder eten en vooral drinken zonder directe problemen.
Heeft ze wel zin in yogurt, vla, wat verdund fruitsap, smoothie, appelmoes, slappe bouillon, gepureerde soep?
één jaar geleden
Reactie op Lodie
Cracottes en een fles maken met ors. Als ze honger hebben merk je dat vanze ...
Die ors geprobeerd maar ze weigert die. Ze vindt t echt smerig en daarna met ranja ofz erdoorheen wilde ze niet eens meer proberen. Eten wilt ze ook niet meer. Elk slokje water komt naar een paar minuten er weer terug uit. Zijn bij dr huisarts geweest die zegt als ze vandaag niet goed drinkt en blijft spugen en diaree dan morgen de huisartsenpost bellen.
één jaar geleden
Reactie op PBJJ
Die ors geprobeerd maar ze weigert die. Ze vindt t echt smerig en daarna me ...
Ach gossie! Dan heb ze het erg goed te pakken zeg😥hoop dat het ondertussen al iets beter met haar gaat?
één jaar geleden
Reactie op 19Marloes90
Ach gossie! Dan heb ze het erg goed te pakken zeg😥hoop dat het ondertussen ...
Jaa pff dat kun je wel zeggen. Ze heeft tot aan de avond veel geslapen en elk slokje drinken dat ze kreeg kwam er weer uit. Savonds werd ze wakker toen heeft ze rustig een waterijsje gehad die bleef binnen. Daarna wat drinken dat bleef ook binnen toen wat zoutstengels en tuc koekje dats bleef ook binnen. Dus gelukkig heeft ze niet meer hoeven overgeven, en hoef ik mij nu ook niet meer druk te maken dat ze uitdroogt. Ze heeft nog gepoept later en ze kwam zelfs nog even van de bank af. Uiteindelijk nog een waterijsje gehad en in totaal een pakje drinken van 200 ml leeg. Dus godzijdank toch nog iets binnen gehad. Nu ligt ze in bed en hopelijk een rustige nacht voor haar zonder nog te moeten spugen 🙏🙏
één jaar geleden
Reactie op happy24
Oeh wat fijn. Klinkt alsof ze het ergste gehad heeft. Hopelijk knapt ze goe ...
Ja ik hoop t wel. Maar eergisteren ging het ook slechter toen ging t gister beter en vandaag dus super slecht. Dus hopelijk gaan we nu gewoon in een lijn omhoog. Zo zielig ook voor die kleintjes😔