10 Reacties

5 jaar geleden

Herkenbaar gevoel! Zelf heb ik ook steeds op verschillende plekken in de buik o.a. boven de navel steken, maar ook onstipatie..

5 jaar geleden

Dat is je darm denk ik ja! Ik heb op zo'n beetje alle plekken waar de darm zit buikpijn haha

5 jaar geleden

Reactie op X2021

Dat is je darm denk ik ja! Ik heb op zo'n beetje alle plekken waar de darm ...
En wisselt overigens elke x af waar 't zit. Snachts 't ergst

5 jaar geleden

Herkenbaar gevoel! Zelf heb ik ook steeds op verschillende plekken in de bu ...
Aah gelukkig dat ik niet de enige ben. Raar en vervelend gevoel, 5 maand terug miskraam gehad bij 4 weken. Dus erg angstig!

5 jaar geleden

Aah gelukkig dat ik niet de enige ben. Raar en vervelend gevoel, 5 maand te ...
En herken je dit gevoel daar ook van of dat niet? 馃檹馃徏馃檹馃徏

5 jaar geleden

Reactie op X2021

En herken je dit gevoel daar ook van of dat niet? 馃檹馃徏馃檹馃徏
Ik had toen eerst bloedverlies. En uiteindelijk vervelende pijn boven in, maar dat was continu. Ik heb nu bijvoorbeeld nergens last van. Pijn is een groot woord, gewoon een beetje zeurend! Maar ook al drie dagen geen ontlasting dus misschien is dat het ook wel!

5 jaar geleden

Ik had toen eerst bloedverlies. En uiteindelijk vervelende pijn boven in, m ...
Ja, dan zit je goed verstopt! Veel vezels eten. Heb hier t advies van een orthomoleculair therapeut mbt verstopping omdat ik daar vandaag zelf om heb gevraagd, momentje

5 jaar geleden

Dit waren mijn tips van de orthomoleculair therapeut mbt buikpijn en niet naar toilet kunnen

5 jaar geleden

Oh wat super! Dank je wel. Voor jou ook herkenbaar dus de zeurende buikpijn?

5 jaar geleden

Oh wat super! Dank je wel. Voor jou ook herkenbaar dus de zeurende buikpijn ...
Ja heel herkenbaar, t komt en 't gaat ook! Ene dag erger als de ander. Vanacht wel hele nacht door geslapen en vind dat dan ook meteen weer spannend 馃槀 zo van huh hoezo kan ik nu wel slapen馃槷馃槷