7 Reacties

2 jaar geleden

Gedrag is herkenbaar en volgens mij bij velen de topics te lezen. Hoe weet je dat ze last van haar buikje heeft?

2 jaar geleden

Reactie op iowe

Gedrag is herkenbaar en volgens mij bij velen de topics te lezen. Hoe weet ...
Ze laat veel scheetjes, en verkrampt met der lijf

2 jaar geleden

Ohhhh ons zoontje heeft dit ook. En ik kon het eigenlijk nergens op internet terug vinden. Echt heel lastig en zielig is het. Soms zitten we echt een paar uur per nacht op.. Met een oververmoeid kind ook uiteraard.. Ook duidelijk krampen... Gaat overstrekken en schreeuwen en huilen 😰

2 jaar geleden

Reactie op Kleinekat1405

Ohhhh ons zoontje heeft dit ook. En ik kon het eigenlijk nergens op interne ...
Oh wat rot hé, je bent zo machteloos! Ik heb t inderdaad ook veel opgezocht op internet maar nergens staat er echt wat over.

2 jaar geleden

Toen onze dochter last had van buikkrampen zijn we op advies van de osteopaat bactiol gaan gebruiken. Bij haar hielp dit wel heel goed!

2 jaar geleden

Reactie op Maaike92!

Ze laat veel scheetjes, en verkrampt met der lijf
Scheetjes inderdaad, nu je het zegt!

2 jaar geleden

Arm ding… heel af en toe heeft onze dochter dit ook. Mijn jongste broertje heeft 10 jaar lang darmproblemen gehad (incl stoma etc) en wij hebben thuis zo’n baby buik bandje met een mini hittepitje erin, warmte helpt natuurlijk goed tegen te krampjes. Misschien dat zo’n band kan helpen met zulke nachten? Ook weet ik door mijn broertjes situatie dat bij kleintjes met 2 vingers links onderin de buik masseren ontzettend rust geeft, draaiende bewegingen maken, hiermee help je de darmen een handje. Veel sterkte!!! En ps: de 10e is ook gelijk de laatste sprong 🙏🏼