10 Reacties

één jaar geleden

Mijn zoontje word ook binnen 8 weken geholpen. Neusamandelen worden geknipt en krijgt buisjes. Zie er best een beetje tegenop maar ben blij als hij minder vaak een oorontsteking heeft.

één jaar geleden

Mijn zoon met 10 maanden al buisjes. Het is even een ochtendje rot (ze zijn best een beetje overstuur na het roesje), maar smiddags alweer spelen! En daarna veeeel minder vaak oorontsteking. Helaas zijn zijn amandelen niet geknipt toen, dus nog steeds veeel verkouden en daardoor slecht slapen. Volgende week weer kno

één jaar geleden

Hij heeft overigens nog wel af en toe oorontsteking, maar niet meer constant en het is met oordruppels te behandelen

één jaar geleden

Mijn zoontje is bijna 3 en krijgt volgende week dinsdag buisjes en de Neusamandel geschraapt (knippen doen ze alleen bij keelamandel) Ik ben best zenuwachtig. Mijn zoontje liep ook achter qua spraak en heeft vocht achter het trommelvlies. Krijgt nu logopedie. Ik zal je laten weten hoe het gegaan is.

één jaar geleden

Mijn zoontje staat op de wachtlijst (3,5 maand!!!!) voor buisjes. 5 oorontstekingen in 3 maanden was een ellende. Nu even afkloppen gelukkig! Kno arts gaf aan dat buisjes geen garantie zijn op minder oorontstekingen, maar wel minder pijn omdat de druk meteen weg is. Door die ontstekingen kunnen ze minder goed horen, dus misschien dat het helpt voor de spraak ontwikkeling.

één jaar geleden

Reactie op TommieNic2021

Mijn zoontje staat op de wachtlijst (3,5 maand!!!!) voor buisjes. 5 ooronts ...
Ik heb nog langer moeten wachten 🤓

één jaar geleden

Vorige maand is ons zoontje dezelfde ingreep ondergaan. Zowel de buisjes als de poliepen. Zijn oortjes zijn perfect nu, de snotneus blijft. Koorts ook nog steeds op en af..

één jaar geleden

Iemand enig idee hoelang je die dag in t ziekenhuis moet blijven na de ingreep?

één jaar geleden

Reactie op pure essence

Iemand enig idee hoelang je die dag in t ziekenhuis moet blijven na de ingr ...
Er is ons verteld dat ze einde van de ochtend weer mee naar huis mogen mits alles goed gaat.

één jaar geleden

Mijn zoontje werd om 07:45 geholpen, was na 30 minuten klaar (neusamandel, buisjes en bloedvaatje neus dicht branden) daarna werd ie terug gebracht. Veel huilen en prikkelbaar, 3x dgs240mg pcm. Rustig aan gedaan die dag, hem gevolgd in wat hij wilde eten en drinken. Heeft voornamelijk vanille vla gegeten en een boterham. Veel ijsjes gegeten gister en vandaag. Vanmorgen een licht bloedneusje. Wat hangerig van de narcose maar verder weinig gemerkt aan mijn zoontje